netmanija

petak, 17. rujna 2010.

1. nagradna igra "Predstavi se i uzmi svojih 100,00"

Ova nagradna igra je samo za članove tima..predstavite nam se i uzmite 100,00..ako ne znate na koji način se predstaviti,kontaktirajte nas pa to možemo zajedno odraditi,nemojte zbog srama izgubiti 100,00..jer tih 100,00 je početak u izgradnji vašeg tima..


Predstaviti se možete i na http://www.facebook.com/pages/manage/#!/topic.php?uid=152936294728560&topic=188

Broj komentara: 7:

  1. Goran Leskošek je naš up line..on je osoba bez koje ovaj tim ne bi postojao u ovom obliku,osoba sa velikim iskustvom u FM-u..

    Gorane,ja bi te molio da probiješ led te da nam se predstaviš..

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliki pozdrav svim članovima Draženovog tima !!!

    Kako več neki i znaju ja sam Goran Leskošek i živim u malom primorskom gradiću Krk na istoimenom otoku Krku.Imam 39 godina, sretno oženjen i otac troje djece.
    Po struci sam ugostiteljsko turistički radnik, točnije kuhar-tehnolog IV stupnja.
    20 godina radio sam u ugostiteljstvu, naravno kao kuhar...ma radio sam ja svašta u kuhinji, od malog trčkarala pa sve do voditelja objekta.
    Vjerujem da bi i danas to radio da se u mom životu nije dogodila prekretnica, dogodio se FM Group.
    Zahvaljujući prijatelju koji mi je dao informacije i preporučio mi članstvo počeo sam prvo s kupovinom za vlastite potrebe.Tada nisam još ni bio svjestan da će mi FM Group promjeniti neke poglede na život u uopće da će uz FM Group moj život izgledati drugačije.
    I tako jedno 6 mjeseci sam samo kupovao, tek kasnije kad sam shvatio da se prodajom tu nešto može i zaraditi, počeo sam i prodavati i to uglavnom osobama koje poznajem.
    kako živim u malom mjestu s cca 2500 stanovnika ubrzo sam svoje djelovanje rada proširio i na okolinu i naravno na internet.
    Tek puno kasnije uvidio sam da se osim prodaje može dobro zaraditi i na način da se preporučuje povoljnija kupovina odnosno preporučuje članstvo.
    Prvo samsvim poznanicima kojima sam prodao parfem rekao "Nemoj više kupovati od mene več kupi još povoljnije direktno od FM Group" i tako je krenulo, član po član.
    Makon nekog vremena sam se iznendadio rezultatima.FM Group mi je počeo isplačivati više nego sam ja sam mogao zaraditi prodajom.
    Tada sam shvatio da je FM Group puno više nego sam ga ja zamišljao.
    Tek tada sam se pokrenuo i počeo ozbiljnije raditi.
    Da skratim...
    Danas moja obitelj i ja vodimo vlastiti obiteljski FM biznis.
    Direkno smo uključeni u članstvo moja supruga, moj najstariji sin i moja malenkost i to naravno svatko na svoj članski ugovor.
    Nismo uložili velike novce več samo kupili starter set s testerima kao i svi članovi, nemamo firmu niti troškove koje imaju firme, a opet imamo vlastiti biznis i več 2 godine ne radimo nigdje več isključivo radimo FM.

    Sve to možete i vi dragi članovi-partneri, da možete, možete i još bolje.
    Možete zato što vi danas znate ono što mi nismo znali kad smo postali članovi.
    Možete zato što imate Dražena, lider koji će vam u tome puno pomoći.
    Možete prvenstveno zbog sebe samo vam treba ododbrenje jedne osobe.
    Morate sklopiti dogovor s samim sobom i tražiti vlastito odobrenje da nešto učinite za sebe.
    I uvijek mislite o sebi pozitivno pod parolom "MOGU JA TO I BOLJE ! "

    Ina kraju ovog mog predstavljanja koristim priliku da vas svih pozovem u ovogodišnju
    ON-LINE ( internet) Školu Uspjeha koja je naravno besplatna.
    Zainteresirani neka se prijave u moj inbox ili jave Draženu.
    Pogledajte pozivnicu za školu :
    http://www.facebook.com/?tid=1187154894394&sk=messages#!/video/video.php?v=1406172230331&ref=mf

    Puno supjeha u vašem FM biznisu, Up line lider - Goran Leskošek

    P.S.Predstavite se i uzmite svojih 100,00...

    OdgovoriIzbriši
  3. Daklem..

    Ja sam Zoran Petrošević i javljam vam se iz Josipovca, lijepog mjestašca u blizini grada Đakova – srca Slavonije. Do prije nekoliko mjeseci, vrijeme sam provodio u osječkoj III. gimnaziji koju sam eto, hvala Bogu, nakon 4 „mukotrpne“ godine uspješno i završio.

    Danas, eto, odbrojavam dane do početka studenstkog života (u Osijeku, naravno), po mnogima najljepšeg dijela školovanja. Opće je poznata stvar da je studentima potrebno više novca nego im to roditelji mogu dati. Gdje ga pronaći? Pa u FM-u, naravno.

    E pa da vam napokon kažem kako sam se „utrpo“ u FM. Sve je počelo onoga dana kada je moj cimer donio set testera. Meni je tada jedini cilj bio kupiti parfem po znatno nižoj cijeni nego u parfumeriji. No, malo pomalo cimer mi je objasnio kako se preko tih parfema ustvari može i zaraditi. Malo je reći da me provizija i do 50% po prodanom parfemu privukla. Uskoro je u Osijeku održana FM prezentacija na kojoj sam otkrio i drugi oblik zarade u FM-u, a to je zarada izgradnjom mreže članova. Nisam dugo razmišljao, kupio sam set testera i postao ponosnim članom FM-a. Bilo je to u veljači ove godine. Zadovoljan zaradom od prodanih parfema, odlučio sam, poput Gorana, područje svoga djelovanja proširiti i na Internet. Tako je od prije nekoliko dana u funkciji i moj web-shop. (www.svijetparfema.com)

    Zašto volim raditi s FM-om? Prije svega, s ljudima je uvijek zanimljivo raditi. Ima nas svakakvih na ovoj kugli zvanoj Zemlja pa stoga svaki prodani parfem donosi i novo iskustvo. Jedan od ciljeva mi je upravo taj: upoznati što više novih ljudi te ih, naravno, dovesti u svoj tim. Sanjam i o tome kako će jednoga dana u dvorištu moje kuće biti parkiran Mercedes boje trule višnje kojega sam dobio od FM-a zbog kontinuiranog uspjeha moga tima. Ambiciozno, zar ne? Recite sami, zar nije bolje da uperim koplje u Mjesec i pogodim samo orla nego da gađam orla i pogodim stijenu?

    P.S.
    Za članove FM-a s područja grada Osijeka..
    UŠTEDITE na troškovima dostave! Javite mi se jer već dulje vrijeme radim grupne narudžbe za više članova – dijelimo troškove dostave.

    OdgovoriIzbriši
  4. Još jednom dobro veče Zorane,
    Drago mi je da se opet čujemo večeras..imam jednu lijepu vijest za tebe..ti si prvi koji je u našoj nagradnoj igri osvojio 100,00..no,vidim da ti je i narudžba bila pristjna (lijepa slika)..baš te ide ovaj mjesec..čini mi se kako imaš odlične pomagače u ovoj igri..mogli bi nam se predstaviti..i oni imaju mogučnost osvojiti nagradu..i to već u nedjelju..
    Zato što si se prvi predstavio i što si probio led,imaš od mene extra 100,00..
    Znači 200,00 :)
    Možeh ih i pokloniti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. pa dobar dan.. eto mene tek sada.. ;)
    drago mi je sto sam osvojio nagradu, a iznimno mi je drago sto sam dobio i extra bonus.. :)) zahvaljujem se na osvojenim nagradama!!
    da, pomagaci su vise nego odlicni i iznimno mi je zadovoljstvo s njima suradjivati.. pricao sam s njima u vezi predstavljanja i ocekujem iste u vrlo skorom roku..

    hmm.. pa.. mogao bi ih pokloniti.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav svim članovima tima.
    Zovem se Matej Skert. Student sam na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment, 3. godina smjera Gastronomija i restoraterstvo. Srednju školu sam završio za kuhara u Slavonskom Brodu, te od tad radim sezonski kao kuhar. Obožavam reći da volim svoj posao jer me kuhanje strašno interesira i jako ispunjava. Uskoro ću završiti fakultet i onda je predamnom život, onaj stvarni, bez roditelje i pomoći, drugim riječima, kako mi moj otac stalno govori : "Sine, kako si napraviš, tako će ti i bit". Te poslovice se držim već godinama jer je po meni to jako realna REČENICA.

    FM sam si sam "NAPRAVIO" i tako mi je, KAKO? Jako dobro!

    Predstavljam se kao ponosan član tima jer svaki moj korak koji sam napravio sa timom u vrlo kratkom vremenu, imalo je jako pozitivno djelovanje na mene kao osobu. Pokazalo se korisno na moju osobnost. Želim reći: moj strah od komunikacije sa ljudima je nestao, otvorili su mi se novi pogledi na život sa gledišta da nije sve crno kako se čini. Do nedavno sam kukao kako mi je teško, kako nemam novaca, te kako ću preživiti na faksu. Tim mislima je došao kraj. Sve se promjenilo. FM mi je otvorio nove vidike, na nešto čega sam se prije bojao. Osjećam se nekako sigurnije nego prije. Prodaja kao prodaja teče sama po sebi, ljudi su uvidjeli da imaju u ponudi kvalitetan proizvod po mnogo povoljnijoj cijeni nego inače te ga traže još i još....
    Nisam dugo u poslovanju pa ne mogu reći da znam sve o tome, ali iz sadašnjeg pogleda napredujem iz dana u dan.
    Klijenti koji su do sad kupili parfeme i ostale proizvode, imaju samo riječi pohvale, jer su dobili ono što su tražili. Kod mene je sve počelo sa jednom kremom, koju je prijateljica od cure, preko mene naručila od Dražena. Nakon nekog vremena se javila i rekla da treba još. Njena reakcija je bila "Ma, ista krema, duplo veća koliina, za 4 puta manju cijenu". Nije li to dobro. Tako je također sa parfemima.

    Moja je poruka : "Uzmite što vam se proža" nećete zažaliti. Zadovoljstvo je biti u ulozi prodavatelja i korisnika FM proizvoda.

    S poštovanjem, Matej Skert

    OdgovoriIzbriši