netmanija

srijeda, 24. studenoga 2010.

Rekli su o parfemima...

Ivana Pek
Parfemi su zbilja kvalitetni i dugotrajni te, prije svega, jeftini. Oduševljena sam!!


Roberta Poropat
Jako sam zadovoljna parfemima! Parfemi su zbilja kvalitetni i dobri!!

Martina Poropat
Parfeme koristim jako dugo i kada sam kupila prvi FM parfem, mislila sam da su to imitacije. No, razuvjerila sam se. Parfemi su zbilja pravi i jako sam zadovoljna njihovom kvalitetom.

Alen Klarić
Jako sam zadovoljan parfemom. Kada ga stavim, nema cure koja me ne primjeti!!

Ivana Perišić
Parfem koji sam kupila od FM-a je ujedno i moj prvi parfem. Do sada su mi parfemi u parfumerijama bili preskupi i to je glavni razlog zašto ih nisam koristila. Parfemom sam vrlo zadovoljna i namjeravam kupiti još pokoji, za sebe ali i kao poklon drugima.

Nensi Garić Bessi
Kupila sam odmah dva komada i vrlo sam zadovoljna njihovom kvalitetom. Jedan od njih je parfem koji sam koristila mladosti pa me vratio u te dane... Uskoro planiram i muža obradovati jednim.

Nema komentara:

Objavi komentar