netmanija

ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Razmišljanje je najteži posao koji postoji..

Henry Ford je imao misiju..demokratizirati automobile..ta je misija bila revolucionarna zato što su na prijelazu stoljeća automobili bili pristupačni samo bogatima..njegova ideja je bila da učini automobile dostupne svima..to znači demokratizirati automobile..

Ford je bio Edisonov zaposlenik,a u slobodno vrijeme je dizajnirao autiomobile..1903. rođen je Ford  Motor Company..smanjujući troškove proizvodnje i adaptirajući proizvodnu liniju za masovnu proizvodnju jeftinih automobila,ne samo da ih je učinio svima pristupačnima,već je davao i najveće plaće u industriji,nudio planove podjele profita svojim radnicima..

Henry Ford je bio čovjek koji se obogatio jer je brinuo ne samo o svojim kupcima nego i o svojim radnicima..bio je darežljiv a ne pohlepan čovjek..

Poput Edisona,ni Ford nije imao veliko obrazovanje,pa su ga intelektualni krugovi često ismijavali zbog toga..jednom su ga ti pametni ljudi zamolili da se testira..htjeli su dokazati da je neznalica..test je počeo tako što ga je jedan učenjak pitao kolika je čvrstoća valjanog čelika koji je koristio..Ford nije znao odgovor,pa je uzeo telefon i nazvao svog potpredsjednika koji je znao odgovor..na sljedeće pitanje ponovo nije znao odgovor,pa je pozvao nekoga i učenjaci su dobili odgovor..i tako nekoliko puta..dok učenjaci nisu povikali "vidite,ovo dokazuje da ste neznalica,ne znate odgovor niti na jedno pitanje"..Henry Ford je navodno odgovorio "Ne znam odgovore jer ne želim svoju glavu zatrpavati odgovorima koje tražite..zapošljavam mlade,pametne ljude iz vaših škola koji su zapamtili odgovore koje ste od mene očekivali..moj posao nije da zapamtim informacije koje vi smatrate inteligencijom .moj posao je da čuvam glavu od takvih trivijalnih podataka kako bih mogao razmišljati..

Razmišljanje je najteži posao koji postoji..Zato se tako malobrojni bave time..

                                       Henry Ford

Najbogatiji ljudi na svijetu grade mreže.Svi drugi uče tražiti posao

"Bez strujne mreže,žarulja bi za ljude imala malu vrijednost"

"Shvaćaš o čemu govorim..ono što bogate čini bogatima je to što grade i posjeduju sustav..mrežu..posjedovanje mreže ih čini bogatima..John D. Rockefeller je izgradio mrežu benzinskih postaja,kamiona za prijevoz,brodova i naftovoda..Alexandar Graham Bell je izumio telefon koji je postao telefonska mreža zvata AT&T..radio mreža..televizijska mreža.."

"Zašto nas u školi ne uče graditi mreže?"

"Mislim da je to zato što je većina ljudi sretna kad dobije posao zaposlenika velike mreže,koja bogate čini još bogatijima..ja nisam htio raditi za bogate..zato sam izgradio vlastitu mrežu..Nisam zaradio mnogo novaca u ranoj fazi života,jer za izgradnju mreže treba vremena..za 5 godina sam zaradio mnogo manje od svojih vršnjaka..nakon 10 godina sam bio bogatiji od većine svojih kolega iz razreda,čak i onih koji su postali doktori i odvjetnici..danas zaruđujem više nego što oni mogu i sanjati..dobro osmišljena i vođena poslovna mreža eksponencijalno će zaraditi daleko više od vrijednog pojedinca"

Povijest je puna priča o bogatima i slavnima koji su gradili mreže..vlakovi,automobili,brodovi,avioni,veleprodajne trgovine(Wal-mart,Gap,Radio-Shack)..moć PC-a omogučuje mnogim pojedincima da izgrade veliko bogatstvo..Bill Gates-IBM mreža..Beatles-radio,TV,mreže glazbene produkcije..internet,kao najnovija svjetska mreža stvorio je mnoge milijunaše te ponekog milijardera..

Ako zaista želiš naučiti kako biti bogat,moraš shvatiti moć koja se nalazi u

"I što ste danas učili u školi?"

"Proučavali smo život Thomasa Edisona..razgovarali smo samo o njegovim izumima kao što je "žarulja"

"Ali Thomas Edison nije izumio žarulju..on ju je usavršio..prije njegove bile su i druge žarulje,ali nisu bile praktične..osim toga ,drugi izumitelji nisu objasnil kako bi žarulja mogla imati neku komercijalnu vrijednost.."

"Komercijalnu vrijednost?"

"Drugim riječima nisu znali kako zaraditi od svog izuma..njegov osječaj za biznis učinio je mnogo njegovih izuma dostupnim milijunima ljudi..on je bio osnivač General Electrica..multimilijunaš..izbačen je iz škole..kao dječak je prodavao svijeće pa novine..unajmio je dečke koji su za njega počeli prodavati..još kao dječak je postao vlasnik biznisa..naučio je morzeov kod da bi dobio posao operater telegrafa....ono što je naučio kao mladi poduzetnik i operater telegrafa dalo mu je predznanje biznismena i izumitelja..kao operater telegrafa,znao je da je ono što je izumitelja telegrafa učinilo tako uspješnim bio poslovni sustav,sustav žica,stupova,obučenih ljudi i relejnih postaja..shvatio je moć sustava....vidiš,većina ljudi ide u školu kako bi naučili biti zaposlenici sustava,tako da mnogi ne vide cjelinu..većina samo shvaća svoj posao jer su zato obučeni..vide drveće,ali ne i šumu.."

"Dakle,većina ljudi radi za sustav umjesto da ga posjeduje.."

"Većina ljudi ne vidi što je to što bogataše čini bogatima..ono što je žarulju učinilo močnom nije bila žarulja nego sustav električnih vodova i postaja koje su osiguravale struju žarulji..druga riječ za sustav je *mreža*..ako zaista želiš naučiti kako biti bogat,moraš shvatiti moć koja se nalazi u mrežama..

Najbogatiji ljudi na svijetu grade mreže.Svi drugi uče tražiti posao.


Robert T. Kiyosaki

Ja i moja zabrijavanja

Danas smo na blogu imali posjet s Trinidada..prijateljica s fejsa,Kizzy..i vodili smo stvarno zanimljiv razgovor...vidim da se fm-ovci u svijetu vole družiti na kućnim druženjima ili u nekim malim dvoranicama..rade mali "parfemi party"..i baš s Kizzy komentiram kako je ovo idealan posao za žene..to im je idealna prilika za druženje i izmjenjivanje mišljenja..tema parfemi je svim ženama opsesija..kad tu temu spojite s tim da im sadržaj donosi novce a one i dalje imaju vremena za druženje i korisno ispunjavanje dana..e to je onda posao..

Zašto mi je to zanimljivo?

U mom timu su uglavnom muški započeli aktivniju priču s FM-om..i vidim da imamo totalno drugačije poglede na cijelu ovu priču..a ustvari krajnji cilj je isti..i meni je to tako dobra kombinacija..

Nedavno nam se u tim priključila Ivana koja je napravila izvrstan rezultat..izgleda da voli parfeme a očito i njene prijateljice..i..stvarno bih volio čuti kako je ona to napravila..zanima me,da li su osobe koje su kupile bile zadovoljne sa svojom kupovinom..jer u konačnici je to najbitnije..kada imamo krug zadovoljnih potošača..to nam govori da smo na dobrom putu,jer cijeli tim je imao extra rezultate..svaka čast..

E sad,mislim da je u cijeloj ovoj priči,najbitnija ova stvar..

Team..

Netko može reći da ja zarađujem na osnovu svog tima...netko to može protumačiti i kao da ja živim na osnovu tuđeg rada..fenomenalno je to,što sve to osobe koje su pridonijele mom rezultatu,su ustvari izuzetno zadovoljni sa svojim rezultatima..i oni to kažu svojim prijateljima a i ovi su extra zadovoljni..i odjedanput vam se tim počne povečavati a vi samo gledate na ekranu nova imena..i svako malo se pojavi netko novi i uleti sa extra rezultatom..

Kad pogledaš da su ljudi koji rade s tobom zadovoljni..kad im to čini neko zadovoljstvo..nije bitno jel to materijalno ili neko drugo..ljudi su zadovoljni..i to me čini izuzetno ponosnim što nisam promašio firmu s kojom ću surađivati..

Ja želim dugoročnu suradnju s FM-om jer je ta suradnja izvanredna..plačen sam koliko odradim..to ovisi o meni..ali kad te netko plati samo zato što si svom prijatelju pokazao parfeme koji i tako i onako kupuje i koristi parfeme..e to baš niste doživjeli tako često zar ne?

Danas su jako popularni DM,Kozmo..i vi hoćete kupiti D&G Light Blue..i odete tamo negdje i kupite ga za 300 kn,edt,25 ml..i oni vam daju popust na njihovu karticu od 6 kn..vau..
I onda ti nakon kupovine dođe kolegica koja ti pokaže testere..i ti nađeš 103 kn,30 ml,i na to sve još možeš dobiti popust od 30-50%..i pazi,nekad ga možeš dobiti za 36 kn..ma neke lude akcije..a znaš zašto imaju takve lude akcije..pa zato jer nisu u fensi bočicama..zato jer na njoj nema potpisa..halo..dođe ti da se propucaš..

Korisnik sam parfema cca 15 g..i to isključivo originala..ne zato što su oni originali nego zato što su u tom segmentu koji ja želim najbolji..i super mi je kad mi netko iskontrira sad da su ovo neke kopije i te priče..a nema pojma o čemu se radi..super mi je zato jer sam ja zadovoljan sa svojim izbrom,jer on i dalje izbrijava briju o kopiji i originalu..a u cijelom svijetu ovaj posao radi pola milijuna ljudi..proda se milijun bočica parfema mjesečno..i sad svi budale a ti pametan..a ja zadovoljan..a ljudi u mom timu zadovoljni..a on i dalje brije..a mi se i dalje družimo,zabavljamo..čak smo svi i neke novce zaradili..ideš

nedjelja, 26. rujna 2010.

9. Biti nepripremljen-bez sustavnog pristupa prodaji

Velik broj prodavača prodaje uvijek na isti način..dođu na sastanak,malo popričaju s kupcem,pitaju par pitanja te započnu sa svojom prezentacijom i pričom o njihovim proizvodima i uslugama..

Prodaja je proces..postoje određeni koraci koje morate učiniti kako bi došli do cilja,što je dakako sama prodaja proizvoda..preskočite li neki od koraka,učinit ćete cijeli proces kompliciranijim..

Velik broj prodavača jednostavno ne želi uložiti trud u pripremu za svaki korak u prodaji..radije bi se samo pojavioli na sastanku i vidjeli kako će teći razgovor,a nakon sastanka se pitali zašto se dešava to da vrlo često izlaze iz kupčeva ureda razočarani i bez narudžbe..

Pripremajuči se za svaki korak u prodajnom procesu i uvježbavanjem sve dok ne postane dio vas,steći ćete prednost u odnosu na konkurenciju..samo mali broj prodavača odvoji svoje vrijeme za poboljšavanje sebe i svojih vještina kako bi bili stvarno uspješni u prodaji..oni prodavači koji rade na sebi sklapaju više poslova i u konačnici imaju više vremena i novaca za sebe..

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

Dobitnici u nagradnim igrama i trenutno stanje vašeg računa

1. Petrošević Zoran 200,00
2. Orban Ivana 100,00
3. Skert Matej 200,00
4. Antolković Petra 100,00

Zašto FM?

FM GROUP sa sjedištem u Poljskoj bavi se distribucijom parfema od 2004..svoje poslovanje bazira na dugoročnoj tradiciji proizvodnje parfema tvrtke Perfand..ideja o stvaranju ekskluzivne linije kozmetičkih proizvoda je rođena prilikom jednogodišnjeg boravka u  Australiji gospodina Artura Travinskog..po povratku u Poljsku,ideja je izrealizirana..on je uzeo u obzir više opcija za distribuciju proizvoda..sve je počelo u rujnu 2004,nakon godinu dana zbog velikog interesa javnosti otvorena su predstavništva u Češkoj,Slovačkoj,Austriji,UK..u ovom trenutku imamo predstavništva u preko 60 zemalja,uključujući skoro cijelu Europu,Australiju,USA,Africa..

• velika ponuda različitih mirisa

• klasična i luksuzna kolekcija

• visoki postotak mirisne esencije (ženski 20%, muški 16%)

• dugotrajan i kvalitetan miris


Veliki broj zadovoljnih kupaca širom svijeta

FM Group svoje proizvode plasira u jedinstvenom pakiranju pod nazivom Federico Mahora, za razliku od najpoznatijih svjetskih kuća parfema, koje zadržavaju pravo korištenja imena i dizajna svojih proizvoda.


FM Group je firma koja je sklopila ugovor s njemačkom tvrtkom DROM Fragrances International koja je u ovoj branši najveći svjetski proizvođač koncentrata najpoznatijih mirisa.



DROM

• proizvođač originalnih mirisnih esencija


• pokrivenost 80% svjetskog tržišta

• sjedište u Njemačkoj



Na osnovu certifikata kojeg je ta tvrtka dala FM Group, naši kupci imaju garanciju o porijeklu i vrhunskoj kvaliteti proizvoda.

• Na svijetu ima nekoliko tvrtki koje proizvode parfeme za modne kuće. U vlasništvu modne kuće je ime marke, dizajn, pakovanje, dok mirisna esencija ostaje u vlasništvu tvrtke koja parfem proizvodi. Jedino je FM Group dobila pravo da poznate mirise na taj način stavlja u promet!
  Što to znači?Uzmimo za primjer D&G..oni žele da im tvornica napravi novi parfem..dogovore se koji sastojci i u kojoj količini..tvornica napravi parfem..no vlasnik parfema nisu D&G,nego vlasnik parfema ostaje tvornica..D&G su vlasnici branda,oni odlučuju kakva će biti bočica i pakovanje,odlučuju o reklami..no tvornica i dalje upravlja sa mirisom..

Tržište parfema je jako veliko..svi znate na stotine pakiranja,slika u uzoraka bočica..relamne kampanje koje se vode posredstvom medija su sve razrađenije..velik novac se troši na razne promocije brendova..i baš zato vi plačate visoku cijenu za vaš omiljeni parfem..na cijenu parfema utječe i mjesto gdje se prodaja obavlja,a uglavnom su to ekskluzivne parfumerije i kozmetički odjeli koji su uglavom jako lijepo uređeni..lijepe hostese koje vam nude parfeme i pomažu pri kupovini,također netko treba platiti..sve to ulazi u cijenu parfema..



♥ Kako je moguća iznimno povoljna cijena?

Od ukupne cijene parfema, cijena mirisa iznosi samo cca 5%,..ako parfem u parfumeriji platite 500 kn,sama cijena mirisa je cca 25 kn..ostalih 475 kn,odlazi na marketig,pakovanje,logistiku,reklamu..kako FM nema takvih troškova to je razlog zašto možete svoje omiljene parfeme kupiti po tako povoljnoj cijeni..


FM parfemi nalaze se u uniformiranom pakovanju (čime je trošak pakovanja sveden na minimum), jedan kod na kutiji određuje koji je miris unutra. Esencija i proizvodna tehnologija su ORIGINALNI!


Važno je znati da se u slučaju kvalitetnih parfema koncentracija mirisa kreće između 15 i 20%, što ovisi od proizvođača i uvoznika. U slučaju imitacija slabe kvalitete, kakve se mogu nabaviti na tržištu, taj broj doseže jedva 3-5%. Zato se može dogoditi da se 2-3 sata nakon nanošenja miris više ne osjeti.


Prozvodi Federica Mahore imaju koncentraciju mirisa 20%. To i službeno jamči stručna potvrda izdana 24. ožujka 2005. godine.

Tvrtka garantira 18 sati mirisa.



SVE ŠTO TREBATE ZNATI !



Esencije koje se nalaze u svjetskim brendovima kao što su Hugo Boss, Chanel, Calvin Klein i drugi, nalaze se i u našim parfemima. Zašto onda original košta 300 kn i više, a naši parfemi 100 kn? Zato što kod originala plaćate marku, ime, bočicu, cijena je veća jer se proizvod reklamira, ide u veleprodaju, parfumerije i sve to utječe na cijenu. Kod nas kupujete taj isti parfem, no ne plaćate sve te stvari koje su Vam nebitne, plaćate ono što Vam treba, a to je miris, parfem.


NAJČEŠĆA PITANJA !!!! OBRATITE POZORNOST !






JESU LI PARFEMI KOPIJE I JESU LI TO ZBILJA PARFEMI ILI JE TO SAMO VARKA ?



Naši parfemi imaju certifikat od firme DROM koja je proizvođač poznatih mirisnih esencija sa stogodišnjom tradicijom. U muškim se parfemima nalazi 16% mirisnih esencija, a u ženskim 20%, a ne kao u kolonjskim vodama ili toaletnim vodicama, gdje taj postotak ide do mizernih 8%. Naši parfemi su po svom mirisu 95-100% slični originalu te po svom trajanju jednaki originalu.





ZAŠTO BIH JA UOPĆE KUPIO VAŠ PARFEM ?


Zato što kupci dobivaju kvalitetu koju očekuju po puno povoljnijoj cijeni,samo zato što ne dolazi u originalnom pakiranju..izvorno su proizvođaći parfema ciljali na bogatije slojeve..prodajom mirisnog ulja,njihovi parfemi postali su pristupačni svima..tako sve više ljudi počinje upotrebljavati parfeme,istina,ne u originalnom pakiranju,ali očekivane kvalitete..

Samo još jedno pitanje za vas za kraj..Zar stvarno mislite da Boss,D&G te ostali nemaju koristi od firme kao što je FM?..uvijek će biti ljudi koji za svoje novce žele dobiti više(ista kvaliteta,isti proizvod,drugo pakiranje),a uvijek će biti i onih koji iz bilo kojeg razloga žele nazovimo "original"..

Iskoristite priliku,isprobajte parfeme,pa zatim odlučite..

četvrtak, 23. rujna 2010.

8. Loše prezentacijske vještine

               12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Loše prezentacijske vještine mogu vodit u propast i kod najzagrijanijih kupaca.

Puno prodavača se vrpolji,priča prebrzo ili presporo,odugovlači ili muca pri prezentaciji.

Morate postati stručnjak u prezentaciji što nije naročito teško.Trebate dobrog trenera,pozitivan stav za učenjem novih vještina,te disciplinu pri uzastopnom vježbanju sve dok prezentacija vaše ponude ne postane dio vas.Ono što kažete,organizator onog što pričate,te kako to kažete može imati dugotrajan i pozitivan učinak na vaše kupce ili će vas svrstati u kategoriju "isti kao i svi drugi"

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

7. Prodavanje prije nego što su ustanovljene potrebe

              12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Velik broj prodavača govori potencijalnom kupcu o proizvodu prije nego su saznali što kupac točno treba.Tvrde kako znaju rješenje bez da su pronašli kupčev problem.

Postavljajte pitanja sve dok niste sigurni da ste razumjeli kupčeve potrebe,želje,očekivanja i osječaje i tada napravite prodajnu prezentaciju kako bi im pokazali kako će vaš proizvod riješiti njihove probleme.

Imajte uvijek na umu korist za kupca od kupnje vašeg proizvoda.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

6. Postavljanje krivih pitanja ili nepostavljanje ikakvih pitanja

                 12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Večina prodavača postavlja pitanja koja štete odnosu s kupcem.Drugi misle da znaju sve odgovore i pokušavaju zabljesnuti kupca sa svojim prezentacijskim vještinama.Neki prodavači nikad ne dođu do stvarnog problema i ne otkriju okidač koji bi motivirao kupca na kupnju,te su frustrirani kada čuju uvijek isti prigovor-previsoka cijena.

Ustvari nisu pokazali kupcu kako se razlikuju od konkurencije,nisu se potrudili otkriti kupčeve želje i potrebe,te zašto je njihov proizvod vrijedan plačanja više cijene.

Postavljanjem pitanja i stvarnim slušanjem odgovora,
pokazat ćete kupcu da vam je stalo do njih te će te znati kako im pomoći.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

5. Zaključivanje o kupcu unaprijed

                12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Ukoliko zaključujete unaprijed o kupcima,propustit ćete puno prigoda za sklapanje posla.Ako mislite kako ta osoba neće kupiti,unaprijed odustajete od tog kupca.Razmišljanje kako potencijalni kupac nema dovoljno novaca najgora je moguća pretpostavka.

Tretirajte sve kupce isto,bez obzira kako izgledaju ili kako se ponašaju.Otkrijte da li vaš proizvod ili usluga odgovara njihovim potrebama i tek tada možete odrediti da li su stvarno potencijalni kupci ili ne.

Druga pogreška koju čini velik broj prodavača je pretpostavljanje koje su potrebe kupca.

Dolaze na sastanak s odlukom kako će pokazati kupcu sve fenomenalne stvari koje ima njihov proizvod,a prije nego su pokušali pronaći prave potrebe kupca.

Postavljajte pitanja kako bi pronašli problem,a zatim predstavite vaš proizvod ili uslugu kao rješenje njihovih problema.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

4. Pričanje umjesto slušanja

                   12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Velik broj prodavača vjeruje u to da što više pričaju bolje će prodavati,u stvarnosti istina je dijametralno suprotna.Ti prodavači žele pokazati koliko toga znaju i žele impresionirati potencijalnog kupca.Obično pričaju o sebi i kako je odlično njihovo poduzeće.Jedan od glavnih razloga zašto prodavači pretjerano pričaju je taj što se nisu temeljito pripremili.nemaju plan kako će ići tijek sastanka s kupcem te se okreću pričanju.

Kada isplanirate ono što ćete reći,nećete upasti u zamku brbljanja o stvarima kojima samo dosađujete kupcu.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

srijeda, 22. rujna 2010.

3. Nedostatak odnosa i vještine povezivanja s kupcem

                       12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Puno prodavača pokušava prodati potencijalnim kupcima prije nego što su razvili odnos ili povjerenje u očima kupca.Ljudi kupuju samo od ljudi koji im se sviđaju i kojima vjeruju.Ukoliko vas kupac ne pozna smanjuje se i vjerovatnost sklapanja posla.

Izgradnja odnosa je vrlo važan korak u započinjanju suradnje s bilo kojim potencijalnim kupcem.Nemojte se bojati započeti razgovor no nikako nemojte zaboraviti zbog čega ste tamo.Nemojte se bojati postati prijatelj s kupcem,jer u konačnici to je ono što želite,čim prije to postignete,bit će vam lakše sklopiti posao i izgraditi dobar odnos za buduće poslove.

Pokušajte shvatiti obrazac govora,izraze lica i govor tijela jer su to stvari koje će vam dati uvid u to kako vaš kupac komunicira,te njegove osječaje o vama i vašoj ponudi.Stalno imajte na umu koja je korist za kupca i tražite priliku kako bi mu pokazali da vam je to na pameti,to je ključno u krajnjem sklapanju posla.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

2. Nerazlikovanje od konkurencije

                         12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Što vas čini različitim od svakog drugog prodavača u vašoj gospodarskoj grani?Kako će vas potencijalni kupci upamtiti?Da li ćete se izmješati sa svim drugim prodavačima a time i pasti u zaborav?

Većina prodavača nikad ne pomisli da bi se trebali razlikovati,jednostavno žele biti dobri ili samo prosječni prodavači.Veliki broj prodavača govori o tome koliko dugo postoji njihovo poduzeće,kako imaju kvalitetnu uslugu i konkurentske cijene.Sva poduzeća zvuće isto,pa kako će onda potencijalni kupac donijeti odluku koga odabrati.

Ukoliko im ne pokažete kako ste drugačiji,vrlo je vjerovatno kako će poduzeće s najnižom cijenom dobiti posao.

Biti drugačiji,poseban,jedinstven u očima vaših kupaca,temelj je vašeg uspjeha.U današnje doba morate imati nešto više od same prednosti nad konkurencijom.Moraju vas vidjeti kao jedino održivo rješenje,jedinu strategiju ili priliku za rješavanje problema koje vaše tržište pokušava riješiti.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

1. Nepoznavanje gospodarske grane i konkurencije

              12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Da li pratite što se dešava u vašoj gospodarskoj grani?
Znate li što radi konkurencija?
Većina prodavača ne može odgovoriti pozitivno na ova pitanja.Znate li koja su 3 glavna gospodarska trenda u vašoj grani?Koji su uzroci pojave tih trendova?Zašto se pojavljuju?
Predlažem da se pretplatite na sve publikacije,tiskane i on line.Tako će te biti u dobroj poziciji da možete savjetovati vaše trenutne i potencijalne kupce o promjenama i kako im vaš proizvod može pomoći.

Zapišite si odgovore na ova pitanja.Tko čini vašu konkurenciju i što rade?Znam da znate tko vam je konkurencija,čuli ste njihova imena,međutim da li ih stvarno poznajete?Da li znate točno koje proizvode ili usluge prodaju?Po kojoj cijeni?Koje koristi nude za kupce?Saznajte sve što konkurencija radi.Pronađite kako prodaju.Pitajte kupce da li ih je konkurencija kontaktirala.Porazgovarajte s kopcima ako spomenu ime konkurencije.Tako ćete dobiti nove ideje i uvide kako ih pobijediti u idućoj prigodi.

utorak, 21. rujna 2010.

The Power of Direct Sales - Network Marketing

http://www.youtube.com/watch?v=je-eVo8kcXs&feature=related

FM Group Training Video Part 2

http://www.youtube.com/watch?v=Bx3IMD5B6YM&feature=related

FM Group Training Video Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=KVU_wUskA-Y&feature=related

Making Money From FM Perfume Part 2

http://www.youtube.com/watch?v=Z4ORbjRKD0I&feature=related

Making Money From FM Perfume Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=paIyUHZEiEY&feature=related

FM Group Marketing plan part 2

http://www.youtube.com/watch?v=GYBQrONJsL0&feature=related

FM Group Marketing plan part 1

http://www.youtube.com/watch?v=N9-DDviMOa0&feature=related

Veliko sniženje parfema

Ženski 30 ml 57,60
21,95 boda

40 Cartier/Delices
48 Cerutti/Lumieres d'ete
58 Lanvin/Eclat D'arpege
59 Celine Dion/Spring in Paris
121 Britney Spears/Curious
124 Guerlain/Insolence
128 Cacharel/Noa Perle
130 Aramis/Always for Her
131 Clinique/Happy
175 Elizabet Arden/5th Avenue
178 CK/Truth
184 Thierry Mugler/Innocent Illussion
186 Diesel/Fuel for Life Femme

Muški 50 ml 57,60
21,95 boda

70 Baldesarini/Ambre
85 Kenzo/Air
87 CK/In 2 You
139 Tommy Hilfiger/True Star Men
191 Estee Lauder/Intuition for Men

Ženski 50 ml 81,60
31,20 boda

163 Y.S.Laurent/Young Sexy Lovely
193 Escada/S

Muški 100 ml 81,60
31,20 boda

167 Gucci/Gucci Pour Homme 2
170 DKNY/Be Delicious
194 Escada/Moon Sparkle for Men
197 Davidoff/Adventure

Dječja kolekcija
88 mlijeko 33,12
12,68 boda

88 gel 25,60
9,79 boda

AKCIJA TRAJE DO ISTEKA ZALIHA!

Naučite se ne vezivati

Mnogi miješaju nevezivanje s nebrigom..to su zapravo dvije različite stvari..nebriga podrazumjeva izostanak ili pomanjkanje osječaja:"..baš me briga..što se to mene tiče.."nevezivanje znači:"učinit ću sve,založit ću se koliko treba..učinit ću sve da uspijem..ali,ako i ne uspijem,ništa za to"

Biti grčevito vezan za ishod oduzima mnogo energije ne samo dok nešto činimo s dosta truda nego i kad ne uspijemo u nečemu,kad nas netko iznevjeri..

Kad nismo vezani imamo emotivnu slobodu..to znači da valja sve činiti odlučno ali i odustati kad treba,laka srca..

Vezivanje stvara strah:"što ako izgubim","što ako mi posao propadne","što ako me odbiju","što ovo,što ono"uvjerenje da se sve treba odviti baš onako kako vi to želite,bez zapinjanja stvara golemi pritisak..jer tada sve ovisi o vašem uspjehu..

Nevezivanje je poput čarolije..dopušta vam da se radeći opustite,zabavite i uživate u svom trudu..pomaže vam da uspijete u svemu jer vam daje potrebnu sigurnost..smanjuje pritisak..vi ste pobjednik bez obzira na ishod..kad se ne zabrinjavate postoji mogučnost da se bolje usredotočite i ostanete na pravom putu do cilja..u svom srcu znate da čak i ako sve ne ispadne onako kako se nadate,ipak će biti dobro..vama se ništa neće dogoditi..naučit ćete nešto iz vlastitog iskustva..drugi puta će biti bolje..ovakav stav prihvačanja pomaže vam da prijeđete na sljedeći korak na vašem putu..umjesto da se izgubite i sledite uslijed razočaranja,jednostavno kročite naprijed-s pouzdanjem i radošću..

                                                           Dr. Richard Carlson

Pitanja i odgovori

Kroz svakodnevne razgovore sa suradnicima shvatili smo da često dobijamo ista pitanja..i nije na njih problem odgovoriti ako treba i 5 puta..no vjerujem da bi svima bilo lakše ako neke odgovore imate napismeno,pa ih možete i nekoliko puta pročitati ako treba..otvorite novu temu,cilj je što prije naučiti osnove posla..

ponedjeljak, 20. rujna 2010.

Da li se vođa rađa ili se vođom postaje?

Činjenica je da neke osobine vođa doista jesu urođene..s druge strane dvije ključne karakteristike stječu se učenjem i iskustvom,drukčije se ni ne mogu razviti..

Definicija vodstva obuhvaća 5 bitnih značajki:

Prva bitna značajka vođe je pozitivna energija,sposobnost da se ide prema naprijed,da se stremi prema uspjesima i uživa u promjenama..ljudi s pozitivnom energijom najčešće su otvoreni i optimistični,u dobrim vremenima i onda kad sreća okrene leđa..

Druga bitna značajka vođe je sposobnost prenošenja energije na druge..oni svojom energijom nadahnjuju svoje suradnike,oslobađaju njihovu pozitivnu energiju i bude u njima želju da pokušaju dostići nemoguće..

Treća odlika je donošenje odluka "da" ili "ne",a ne "možda"..

Četvrta odlika je sposobnost provedbe,izvršenja..riječ je o potrebi da se svaki posao izvši do kraja..

Peta odlika je strast..tu se podrazumjeva srčano,duboko i iskreno uzbuđenje pri obavljanju posla..

Pozitivna energija i sposobnost prenošenjaenergije na druge su osobine ličnosti..strast je osobina s kojom se čovjek rađa..neki su ljudi jednostavno obdareni srčanošću i radoznalošću..za njih je prirodno voljeti druge ljude,život i rad..sve to jest u njima,oni sve to jesu..

Odvažnost za donošenje teških odluka dolazi iz samopouzdanja..reći da ili ne postaje mnogo lakše nakon što ste ih izrekli mnogo puta i spoznali kako je odlučnost učinkovita..

Pa onda odgovor na pitanje je i jedno i drugo..najbolja strategija pri zapošljavanju je odabrati ljude u kojima ste prepoznali pozitivnu energiju,sposobnost širenja energije na druge i strast..zatim u njima treba razviti odvažnost za donošenje teških odluka i njihovo izvršenje..

                                            Jack Welsch

Čovjek..

je uvijek pojedinac,
jedinstveni entitet,
različit od svih drugih

razlikuje se po svom naročitom karakteru,
mješavini raznih crta osobnosti,po temperamentu,
talentima,raspoloženju,
baš kao što se razlikuje od drugih po otiscima prstiju

može iskazati svoje ljudske potencijale
samo onda kad ostvari svoju jedinstvenost

dužnost toga da bude živ
jednaka je dužnosti da postane svoj,
da se razvija u pojedinca
koji potencijalno raste

                         Erich Fromm

I najdalje putovanje počinje prvim korakom

Ali,morate ga učiniti i zakoračiti..kad ste to učinili,svaki vaš daljnji korak dovodi vas bliže cilju..

Katkad,dok se odlučujete za novi pothvat-bilo da se radi o podizanju djeteta,pisanju knjige,pokretanju novog posla,početka štednje ili čemu drugom-taj vam se zadatak može činiti nesavladivim..kao da nikad nećete stići do odredišta..kad se pogled usmjeri prema obzoru,sve se može doimati preteškim..možda se čak zapitate odakle početi..

Trik s uspjehom je prejednostavan..samo počnite..napravite prvi korak pa drugi i onda još jedan..nemojte gledati predaleko u budućnost,usredotočite se na sadašnji trenutak..uvijek iznova slušam ljude kako mi govore o knjigama koje planiraju napisati,poslovima koje misle pokrenuti..u večini slučajeva uvjeti koje iščekujete neće se znatno promijeniti sljedeći tjedan ili dogodine..nemojte se opterećivati time da uvjeti moraju biti savršeni..jer,uvijek ćete morati napraviti onaj prvi korak!Ako ga učinite sad umjesto da ga odlažete,dogodine u ovo doba ćete biti mnogo koraka bliže svojim snovima..

       Dr. Richard Carlson "Bez brige do zarade"

Jeste li sretni?

U svakodnevnom životu možemo vježbati unutarnje prijelaze..to je u prvom redu prijelaz iz straha u vjeru..kada sam suočen s neizvjesnom i mutnom situacijom,uvijek mogu odabrati da vjerujem kako će se na kraju sve dobro završiti..izgubljeni posao pružit će mi novi,bolji posao..naporno prijateljstvo koje sam raskinuo,dat će mjesta novim prijateljima da se pojave..nove ideje koje me okupiraju nisu samo prolazni hir,nego će pokazati na vrijeme svoje plodove..sve je za neko dobro..

Umjesto da se prepustim brigama i neizvjesnosti,radije odabirem da vjerujem kako postoji plan prema kojem se svi događaji u mom životu odvijaju upravo onako kako je to potrebno..mnogi su iskusili da su onog trenutka kad su isključili strah a uključili vjeru,donijeli odluku koja ih je okrenula od pesimizma u optimizam..

Svjedok sam moga čudesnog rasta..

Peta gora

Na putu življenja svoje vlastite sudbine prođemo kroz niz dionica koje su van naše sposobnosti poimanja,a svrha im je da nas uvijek nanovo vrate na put naše Osobne Legende-ili pak,da nas pouče onom što je neophodno da bi smo ispunili vlastito poslanje.








Paolo Coelho

Znanost bogačenja

Nijedan se čovjek ne može uzdići do svoje najviše moguće visina razvoja talenta ili duše ukoliko nema puno novca;jer za razvijanje duše i talenta mora upotrijebiti puno stvari,a ne može ih imati ukoliko nema novca kojim bi ih kupio.

                                                           Wallace D. Wattles

nedjelja, 19. rujna 2010.

Što bogate čini bogatima?

..15 godina..vrlo frustriran u školi..htio sam učiti i biti bogat,ali umjesto da učim predmete kao što su "Novac" i "Kako postati milijunaš",na satu prirode smo učili o žabama..pitao sam se kako će me poznavanje žaba učiniti bogatim..

..upitao sam bogatog oca zašto nas u školi ne uče o novcu..

"Zašto me to pitaš?"

"Pa,dosadno mi je u školi..ne vidim vezu između onoga što učimo u školi i stvarnog svijeta..samo želim naučiti kako postati bogat..kako će mi seciranje žaba pomoći da kupim novi auto?Kad bi mi nastavnik odgovorio na to pitanje,secirao bih tisuće žaba"

"Što ti kažu kad ih pitaš o vezi između  mrtvih žaba i novca?"

"Kažu da moraš dobiti dobre ocjene kako bi pronašao siguran posao"

"Pa,to je ono što većina ljudi želi,većina ljudi ide u školu kak bi pčronašli posao i nekakvu financijsku sigurnost"

"Ali ja ne želim biti zaposlenik i raditi za nekog drugog..ne želim provesti život tako da mi netko drugi govori koliko novca mogu zaraditi,kada mogu raditi ili se odmarati..želim biti slobodan..želim biti bogat..zato ne želim posao"

Za one koji nisu čitali knjigu Bogati otac,siromašni otac reći ću da je bogati otac bio otac mog najboljeg prijatelja..iako nije imao formalno obrazovanje,postao je jedan od najbogatijih ljudi u državi Havaji..moj siromašni,pravi otac bio je vrlo obrazovan,visoko plaćen državni službenik..bez obzira koliko zarađivao,krajem svakog mjeseca bio je bez prebijene pare i na kraju života je umro siromašan..

Jedan od razloga zašto sam počeo učiti kod svog bogatog oca je bio taj što u školi nisam dobio obrazovanje koje sam htio..u dobi od 15 godina,htio sam znati kako biti bogat,a ne kako biti zaposlenik koji radi za bogate..

Nakon što sam vidio da se moji majka i otac stalno prepiru oko novca,počeo sam tražiti bogatu odraslu osobu koja me može podučiti o novcu..od svog bogatog oca sam učio od svoje 9 do 38 godine..tražio sam obrazovanje za sebe..to je bila moja "poslovna škola",poslovna škola za stvarni život..zahvaljujući toj obuci u mirovinu sam pošao u dobi od 47 godina..

Razlika između savjeta mog bogatog i mog siromašnog oca bila je jednostavna..

Moj siromašni otac uvijek je govorio:"Idi u školu i dobro uči,tako da možeš pronaći dobar posao s benificijama"

Savjet mog bogatog oca je bio:

"Ako želiš biti bogat,moraš biti vlasnik biznisa ili investitor"

Moj problem je bio u tome što me škola nije naučila da budem vlasnik biznisa ili investitor..


Robert T. Kiyosaki "Za ljude koji vole pomagati drugima"

subota, 18. rujna 2010.

CROSSLINE

Moram vam reći da sam danas jako tužan i žalostan..

Na fejsu su mi prijatelji i neki ljudi koji nisu u mom timu..pa naravno,tisuće njih :)
i na jedan moj post mi lik nešto dobaci(a nikad prije nismo razgovarali)  i ja njemu vratim..i tu se ukljući treći (njegov igrač) i nešto me počne tlačiti kako je on to učio na edukacijama,lalala..

I najmanji je problem ako sam nešto loše napravio iz neznanja..ti možda i jesi u pravu..no,sorry lega ali za ovaj posao koji ja i ti radimo BONTON je ključna riječ..to te trebaju naučiti na edukacijama..

Dečki o kojima govorim se reklamiraju po internetu kao vrlo uspješan tim..za mene je ona osoba uspješna,koja svoj uspjeh dijeli sa drugima,jer u konačnici njen uspjeh je tim veći..

Gdje je problem?

U bahatosti..igrom slučaja sam prije godinu dana bio u kontaktu s njihovim sponzorima..i ja vam ne mogu opisati tu količinu bahatosti i arogancije..

Ako te netko nešto pita,a pita te iz neznanja,onda mu kao čovjek lijepo objasni..i nije bitno jesam li ja u tvom timu ili ne..opća kultura..pa zar mi ne radimo za istu firmu?zar mi nije krajnji cilj raditi za firmu za koje zna i malo dijete..ja tebi radim reklamu,ti ju radiš meni..i svi sretni i zadovoljni..jer je u tvom timu tisuće zadovoljnih korisnika..napominjem "zadovoljnih"..

CROSSLINE

Jaka stvar..nevjerovatno mi je koliko nečiji ego može biti jak..ako ti borba protiv svih crossline-ova ovog svijeta pričinjava zadovoljstvo,onda svaka čast..ti si jači i od Supermana..

A gle sad situaciju..zamisli da ja ne znam tko je moj sponzor(a takvih ima na tisuće u Hrvatskoj)..mislim onaj pravi sponzor ili drugačije rečeno team leader or line up..a ja tražim informacije,tražim na netu..tražim učitelja..i onda mi se ti tako bahato postaviš kao "pazi ovog debila e sad ću ja njemu, pokazati šta sam ja naučio jučer u školi"

Zar bi ja s tobom trebao surađivati nakon toga?

Ma čak ne mora biti ni vezano za firmu..nego ono kao čovjek s čovjekom..brate možeš proći 100 seminara 3 faxa završiti..no fali ti ono..da bi bio ono..

Cijelu situaciju možete vidjeti na

http://www.facebook.com/parfemi.galerijaslika?v=wall&story_fbid=109786699080455&fbb=rb4c70b03#!/parfemi.galerijaslika?v=wall&story_fbid=109786699080455&ref=notif&notif_t=share_comment&fbb=r07a5d4e3

4. nagradna igra "5x100 letaka za 5 najboljih prodavača u 9. mj."

Sponzor ove nagradne igre je Goran Leskošek..




5 osoba sa najviše osobnih bodova u 9. mj. dobit će svaki po 100 reklamnih letaka..

Lista dobitnika će biti objavljena najkasnije 7 dana od završetka nagradne igre..



Trenutno lista izgleda ovako:



1. Orban Ivana Razbojište 739,26

2. Skert Matej Slavonski Brod 535,24

3. Petrošević Zoran Josipovac Punitovački 304,86

4. Rabak Brankica Njivice 299,86

5. Rabak Dario Njivice 215,20

3. nagradna igra "Ja sam najbolji prodavač u timu"

Nedjelja je dan kada bi se trebali odmarati..no to nije razlog da nedjeljom ne možete biti nagrađeni..



Svake nedjelje dijelimo 100,00 najboljem prodavaču,tj. osobi koja ima najviše osobnih bodova..kako u mjesecu ima 4 ili 5 nedjelja toliko će biti i nagrada..



No,dajemo vam i mogućnost za extra nagrade..



Pa da vam objasnim na primjeru,19.9. je treća nedjelja u mjesecu..osoba koja bude imala najviše osobnih bodova dobit će 100,00..recimo da je to Marko Marković koji je napravio 1000 osobnih bodova(OB)..osim tih 100,00 ima pravo nazvati treću nedjelju nekim svojim imenom npr. "Marko No1"..u 10. mj, u trećoj nedjelji,Ana napravi 1050 OB,ona će dobiti 100,00 + 100,00 zato što je napravila rekord treće nedjelje + bira ime za treću nedjelju..



Također imamo nagradnu igru s istim uvjetima ali na mjesečnoj razini..osoba koja napravi najviše bodova u 9. mj. dobit će 100,00..tko skine taj rekord dobit će extra 100,00

on Thursday

petak, 17. rujna 2010.

2. nagradna igra "I ja želim besplatne parfeme"

Ova nagradna igra je za sve vas koji još niste dio našeg tima,a želite dobiti kao nagradu jedan od kompleta testera..kao dio našeg tima nemate nikakve uvjete s naše strane,znači možete raditi i baviti se prodajom parfema,možete kupovati parfeme po nabavnim cijenama ili ovu igru možete iskoristiti samo da bi dobili besplatne testere..odluka je vaša..svaka osoba koja sponzorira nagradnu igru će vam reći vrijeme trajanja nagradne,koju nagradu vam poklanja te sama bira dobitnika nagradne igre..




Sponzor ove nagradne igre je Dražen Jandrok..

Nagrada je 155,00..

Te novce možete iskoristiti za kupovinu testera od 48 komada ili možete nadoplatiti razliku i uzeti veći komplet..također možete skupljati novce osvojene u nagradnim igrama te dobiti neki veći komplet testera besplatno..odluka je samo vaša..



Predstavite se ukratko i recite zašto bi htjeli dobiti nagradu..



Svi prijavljeni do nedjelje 19.9.2010. do 20,00 su potencijalni dobitnici..



Dobitnik nagradne igre će biti objavljen najkasnije 7 dana od završetka nagradne igre..



S nestrpljenjem čekam vaše prijave :)

1. nagradna igra "Predstavi se i uzmi svojih 100,00"

Ova nagradna igra je samo za članove tima..predstavite nam se i uzmite 100,00..ako ne znate na koji način se predstaviti,kontaktirajte nas pa to možemo zajedno odraditi,nemojte zbog srama izgubiti 100,00..jer tih 100,00 je početak u izgradnji vašeg tima..


Predstaviti se možete i na http://www.facebook.com/pages/manage/#!/topic.php?uid=152936294728560&topic=188
‎"Moraš dati da bi dobio"




Već dugo vremena,ovo je jedna od mojih najdražih mantri..i mogu vam samo reći da ću dati sve od sebe da dobijete informacije koje vam mogu poboljšati kvalitet života,podijelit ću s vama sve svoje znanje..bilo bi mi drago da mi pomognete na ovom putovanju svojim savjetima i idejama..a imam za vas i neke nagrade..



Vrijeme je da se krene..

Još samo malo vremena trebam i besplatni parfemi mogu biti vaši ;)

Prvi od ciljeva je ostvaren..to je bio nastanak ovog bloga..sada ću vas lagano upoznavati sa poslom kojim se bavim,te sa svojim prijateljima i suradnicima..krenimo lagano,da bi što prije došli do onoga što vas najviše zanima a to je kako dobiti besplatne parfeme :)

Taram taram "predstavljam vam članove svog tima"

Želim vam reći da sam izuzetno ponosan na sve članove svog tima..naravno neke ljude ne poznam osobno(vjerujem da će biti prilike da se upoznamo),no iznimno mi je drago što sam sa nekim članovima koji nisu došli preko mene postao izuzetno dobar prijatelj..ako izuzmemo novac koji je jedan od pokretača u svim poslova,prijateljstvo je najveći dar koji možemo dobiti..

1. STUPAR BRANKICA,TENJA
2. GRESNER DANIJELA,TENJA
3. DIŽEP MILIJANA,NOVSKA
4. ORŠOLIĆ KATARINA,OSIJEK
5. ĆALETA KATARINA, OSIJEK
6. KEMENOVIĆ IVANA,OREHOVEC
7. CIRKOVIĆ GORAN,ZAGREB
8. STRINIĆ MARIO,SPLIT
9. ŽUBRINIĆ DAMIR,OSIJEK
10. FRANETOVIĆ TEO,SOLIN
11. BORAS MIRJANA, SENJ
12. BROZIČEVIĆ SNJEŽANA,SENJ
13. JUŠINSKI ANA,PISAROVINA DONJA
14. KAJIĆ LUCIJA,DRAGOTIN
15. JURETIĆ ZDRAVKA,SPLIT
16. RABAK BRANKICA,NJIVICE
17. BJELAC KRUNOSLAV,ČEPIN
18. MARŠIĆ KATARINA,VINKOVCI
19. KATAVIĆ BORIS,DARDA
20. BOGUNOVIĆ DEJAN,OSIJEK
21. BJELAC EDITA,ČEPIN
22. ŠKORVAGA TOMISLAVA,OSIJEK
23. VINKOVIĆ SILVIJA,OSIJEK
24. BRNIĆ IVANA,TENJA
25. TURČAN DARIO,OSIJEK
26. FISCHER IVONA,OSIJEK
27. LUKIĆ CVIJETIN,NEGOSLAVCI
28. ĐUNĐA IVAN,OSIJEK
29. RABAK DARIO,NJIVICE
30. FARKAŠ DORIS,OSIJEK
31. PETROŠEVIĆ BLAŽENKA,JOSIPOVAC PUNITOVAČKI
32. CERIĆ DOMINIK,PODRAVSKA MOSLAVINA
33. SKERT MATEJ,SLAVONSKI BROD
34. FRLJIĆ DORIJANA,ROVINJ
35. FRLJIĆ DANIJELA,ROVINJ
36. FRLJIĆ ZORAN,ROVINJ
37. ROVIS DOLORES,ROVINJ
38. ŠIMUNOVIĆ MARIN,ROVINJ
39. MATOŠEVIĆ ELENA,KRUNČIĆI
40. KRALJIK KRISTINA,BUČJE GORANSKO
41. MIKULIĆ MATILDA,ŽUPANJA
42. PRIBISALIĆ DINO,OSIJEK
43. GALETIĆ ANA,NAŠICE
44. MATANOVIĆ VLADIMIR,OSIJEK
45. CERIĆ BRIGITA,OSIJEK
46. BATOREK MARIJANA,PUNITOVCI
47. PETROŠEVIĆ ZORAN,JOSIPOVAC PUNITOVAČKI
48. KANISEK- KURIC SANJA,JOSIPOVAC PUNITOVAČKI
49. PEJAKIĆ JOSIP,OSIJEK
50. ŠUTA HILDA,OSIJEK
51. LEKIĆ IVAN,TENJA
52. FILIPOVIĆ ANICA,ŽUPANJA
53. MARINIĆ SUZANA,OSIJEK
54. SLIVKA MONIKA,OSIJEK
55. ERVAČIĆ IVONA, KORITNA
56. ORBAN IVANA,RAZBOJIŠTE
57. KUĆANČANIN DAMIR,OSIJEK
58. KRIZMANIĆ GIANANTONIO,ROVINJSKO SELO
59. PAULETIĆ IVAN,ROVINJ
60. STOŠIĆ SLAĐAN,ROVINJ
61. ŽUPARIĆ IVICA,ROVINJ
62. FRLJIĆ PATRIK,ROVINJ
63. GARIĆ DANIJELA,BALE
64. PAULETIĆ ELIZABETA,BALE
65. FRANCUZ ŠIJAKOV ANITA,ROVINJ
66. MARTULAŠ MAJA,SENJ
67. ANTOLKOVIĆ PETRA,OROSLAVLJE
68. SLIŠURIĆ VESNA,ROVINJ
69. PETROVIČ DOMAGOJ,PETRIJEVCI
70. PEK IVANA,RAZBOJIŠTE
71. ETEROVIĆ IVICA,ZAGREB
72. TROHA SAŠA,BEOGRAD
73. ZUBAK KAROLINA,ZAGREB
74. ANDROMAK KAROLINA,SPLIT
75. PENAVA JOSIP,NOVOSELEC
76. IVANUŠA ĐURĐA,ZAPREŠIĆ
77. VADAS KRISTINA,POPOVAC
78. RANKOVIĆ MIRJANA,BEOGRAD
Toliko toga vam želim ispričati,toliko toga podijeliti s vama i jednostavno ne znam od kuda da krenem :)

Ovaj blog je napravljen s ciljem da pokažemo ljudima kako se može napredovati u poslu,kako imati tim ljudi te kako upravljati timom..Svi znamo kakva je situacija u Hrvatskoj..do nedavno sam živio u okruženju u kojem svi kukaju i plaču jer nemaju novaca..i nije problem u neimaštini(nisam bogataš),problem je po meni u odnosu prema tom stanju,jer velika većina ljudi ne želi promjene..

Lakše je reći kako nemaš novaca,ali nema ni Ivan,ni Ana ni..i onda suosječaš sa svima njima jer znaš da nisu bolji od tebe..tješiš se..

Ja nisam kao svi "normalni" ljudi..oni koji me poznaju osobno to će sigurno potvrditi..ne želim stvari koje žele svi "normalni" ljudi..

Po čemu se ja razlikujem..po tome što svoje ciljeve i želje uvijek pokušavam izrealizirati,brijem,planiram,ne prepuštam drugima da upravljaju mojim životom..

Sa 16 sam prvi puta otišao od kuće(na puna 3 dana)..već onda sam znao da ne funkcioniram kao ostali ljudi..samo zato jer sam htio više,bolje..

Situacija se promjenila kad sam imao 21..bio je 9 mj. 1997..prvi puta na velikom aerodromu..idući dan,prvi veliki grad-Miami..nakon 5 dana u Miamiu,donio sam jednu veliku životnu odluku..

Prestao sam jesti meso..Ne želim ulaziti u razloge i objašnjavati nekome kako i zašto..to je bila samo moja odluka koja je eto na snazi i dan danas..

Nakon 3 dana,moje novo odredište je bila Alaska..putovanje cijelom zapadnom obalom do Kariba..i tako nekoliko godina spojenih ugodno s korisnim..posao,putovanja,jezici..na red je došla i Europa..i toga sam se zasitio..vraćao sam se kući jer nisam nigdje dalje želio živjeti osim u Osijeku..

U međuvremenu sam radio svašta..Velika većina ljudi moje poslove nije mogla razumjeti jer oni nisu bili uobičajeni..pa kojeg još Slavonca znate da je otišao sa 21 na brod a mora faktički u životu nije vidio..kad sam prvi puta stao pred svoj brod..ostao sam bez texta..čovječe pa to je mali grad..3000-4000 gostiju,1500 ljudi koji rade..nekoliko prvih dana nisam znao gdje mi je kabina..

Kako nisam odrađivao ugovor za ugovorom,nego sam radio pauze između,u međuvremenu sam radio razne poslove..velika većina su bili vezani za neke vrste prodaje..

Nisam imao ni 18 kada sam prvi puta pozvan na prezentaciju Am Way-a..kad tamo neki dečko koji je u par mjeseci posla zarađivao nekoliko tisuća DM-a..
Od malena su mi govorili da sam natprosječno inteligentan,da trebam biti doktor ili advokat,no ti ljudi koji su mi to govorili nisu slušali mene i moje želje nego su se povodili onim "šta mali zna,on je još prebalav"..i OK..upisao sam gimnaziju(želja roditelja)..ratna godina-Slovačka-ja padnem godinu(vjerovatno jedan od rijetkih u Hr koji je to uspio)..i prebacim se u trgovačku..
Zašto nisam htio gimnaziju i fakultet..jer sam smatrao da naše školstvo nije dobro formulirano i da me ne zanima ono što me uče na fakultetu(pričam o ekonomiji)..mislim da je veliki problem našeg školstva to što ti ne daje praksu..na fakultetima predaju ljudi koji koriste knjige iz sedamdeset i neke..naravno da je dobro imati fakultet,no kad znamo da fakultet ne završavaju pametni nego uporni,ja sam odustao od te opcije..ja sam htio praksu..meni je žalosno da u našoj zemlji(koju volimo zvati zemlja znanja) nemamo najvažniji predmet a to je upravljanje novcem..vjerovatno sam iz neznanja i bankrotirao 3 puta u životu..sve sa morao učiti na svojim greškama..netko se možda neće složiti sa mnom,no navest ću vam jedan primjer..98. godine sam radio za kompaniju koja se zove Celebrity Cruises Line od koje sam dobio ovakvu ponudu..dajemo ti dionice(ne sječam se koliko) ili možeš dobiti 150$..u ono doba,nitko,ali baš nitko mi nije znao objasniti što su dionice i što ja s tim dobivam..i naravno seljo je uzeo novce..vjerujem da sad razumijete zašto inzistiram na predmetu "upravljanje kapitalom"..no taj predmet zahtjeva i profesore koji to rade u praksi..a što ja dobijem na Ekonomskom fakultetu-tamo me nečemu uči čovjek koji radi za plaću od 5-7000 kn i koji radi samo za plaću..što da ja naučim od njega(čast iznimkama)..razne fraze o ekonomiji koje 95% nakon završetka fakulteta neću moći iskoristiti u praksi..i tako sam ja krenio svojim putem..praksa,praksa,praksa..

I tako,godine su prolazile a ja sam se praksirao..između brodova sam radio uglavnom raznorazne direktne prodaje te konobario..kad pričam o prodavačkim poslovima u nekima sam imao više u nekima manje rezultate..no,što sam ja htio..tražio sam firmu tj. sustav poslovanja koji nije onog tipa kao ja sam u vrhu,ispod mene je 3000 ljudi i ja sad živim od njihovog rada..to su piramidalni sustavi koji su uglavnom ilegalni ili imaju jako loš marketing plan..nisam se htio previše zadržavati u firmama koje su iskorištavale svoje ljude ili imale loš proizvod,ali sam u isto vrijeme prikupljao dobre stvari..slušao sam što govore iskusni lideri,kako se ponašaju prema svom timu,da li pomažu svojim ljudima i što je također bitno kakav je proizvod..

Čemu sva ova priča..shvatio sam da trebam posao na kojem ću biti plačen sukladno onom što sam dao(pa i malo više :))..i uglavnom sam radio dobro plačene poslove..no kad pričamo o poslovima vezanim za prodaju ili MLM,tu nisam pronašao firmu koja bi ispunila moja očekivanja..

Do prije 2,5 godine..sasvim slučajno (kao što to u životu uglavnom biva)našao sam na internetu neke jeftine parfeme u usporedbi s "originalima"..nekoliko dana sam pretraživao forume,ne samo kod nas nego i u svijetu i skužio sam da ti parfemi nisu samo neki bezvezni,glupi parfemi,neke jeftine kopije..kako parfeme obožavam(uvijek imam min 5-10 parfema),u dogovoru s curom odlučili smo uložiti tih 40€ i kupili smo testere..kontali smo da nemamo šta izgubiti,ako ništa drugo imamo 120 testera raznih parfema..i tako smo mi to koristili..a onda jednog dana smo ih pokazali našim prijateljima..kad gle čuda i oni su super odreagirali i počeli smo naručivati i za druge..

Bio sam u nekoj životnoj fazi kad nisam znao šta bi sa sobom i tako sam ja krenio u direktnu prodaju parfema..i mogu vam reći da je poprilično isplativo,satnica efektivnog rada mi je bila 100,00..2-3 sata pa vi računajte..

No,desile su se neke nepredviđene stvari u mom privatnom životu,kada sam jednostavno stao s FM-om..napravio sam malu pauzu..

Odselio sam se u drugi grad i sada je došlo vrijeme da nastavimo dalje..

srijeda, 15. rujna 2010.

Dobro jutro,dobri ljudi..

Evo,konačno je došlo vrijeme da ovaj blog bude u funkciji..što će te pronaći ovdje?možda novog prijatelja,novog poslovnog suradnika ili možda novu ženu :)

Sve je moguće,no znam da će biti dosta dobrih informacija koje možete iskoristiti u vašem životu..predstavit ću sebe,svoje prijatelje i suradnike,bit će organizirano dosta nagradnih igara..uglavnom..zabava,druženje te ponešto novca(a tko ga ima previše ;))

Uživajte u ovom prekrasnom danu,čujemo se malo kasnije