netmanija

srijeda, 23. ožujka 2011.

1. NOVI ČLAN TIMA - Upoznavanje s firmom,proizvodima,utvrđivanje "originalnosti"

Lijep pozdrav svim novim članovima FM-a..

Drago mi je što ste i vi ušli u naš prekrasni svijet mirisa i želim da vam ovo iskustvo bude jedno od najljepših u životu..

Znam da ste bili sretni kao malo dijete kada vam je poštar donio vaš paket..vau,vidi koliko testera..onda su uslijedili sati isprobavanja..i ja sam prošao slično iskustvo :)

Neki od vas su vjerovatno htjeli sami sa sobom riješiti one nedoumice oko toga zar je moguće da su to stvarno oni "originalni" mirisi..sigurno ste prvo isprobali one testere koje poznate kao "original"..možda vam još nije jasno,niste još došli sebi..

Mnogi od vas još nisu čuli ovu priču,pa evo prilike da odmah u startu riješite sve dvojbe i da se onda stvarno prepustite uživanju u mirisima parfema..

Hugo Boss želi na tržište staviti novi parfem..odlazi u tvornicu parfema i dogovara se koji sastojci će biti u njegovom parfemu..dogovorili su se i tvornica pravi miris..
Hugo Boss nije vlasnik parfema..on je vlasnik branda,izgleda bočice,dizajna i svega ostalog što ide uz samo reklamiranje tog istog mirisa na tržištu..
Tvornica koja je napravila parfem je vlasnik samog mirisa..

FM Group ima sklopljen ugovor sa Njemačkom tvrtkom Drom Fragrances Internacional koji je u ovoj branši najveći svjetski proizvođač koncentrata najpoznatijih parfema. Na osnovu certifikata koju je ta tvrtka dala FM Group-u naši kupci imaju garanciju o porijeklu i vrhunskom kvalitetu proizvoda.

JEDINO JE FM GROUP DOBILA PRAVO DA POZNATE MIRISE NA TAJ NAČIN STAVLJA U PROMET !!!

Sada vam ne želim pričati o samom FM-u..to možete i sami provjeriti na internetu ili na web shopu:
www.svijetparfema.com

O FM group:
http://www.svijetparfema.com/?o-fm-group,30

Sada je vjerovatno i jasnije shvatiti zašto su ustvari FM parfemi toliko "jeftini"..ne zato što su neka loša kopija,nego zato što dolaze u jednostavnim bočicama na tržište..kao krajnji kupac vi ne plačate ekskluzivu dizajna..ne plačate skupe najmove eminentnih parfumerija koje se uglavnom nalaze u strogim centrima gradova ili u velikim shoping centrima..ne plačate uređenje tih istih parfumerija,ni njihove djelatnice..na plačate ni vrlo skupe reklame po raznim novinama ili tv-u..

Vi samo želite kupiti onaj vaš vrlo dobro vam poznati miris,koji si mnogi ne mogu priuštiti jer je skup..


Izvorno su proizvođači parfemima ciljali na bogatije slojeve..
Prodajom mirisnog ulja, njihovi parfemi postali su pristupačni svima..

Mnogi potrošači nisu upoznati sa razlikama između parfema,toaletne vode,kolonjske vode..

Uobičajene koncentracije esencije u mirisima

· Parfem ili perfume:15-30%
· Eau de parfum EDP: 8-15%
· Eau de toilette EDT: 4-8%
· Eau de cologne: 2-5%
· Body Splash: 1-3%


Razlika između parfema FM Grupe i ostalih parfema je u tome što Parfemi FM Groupe imaju 2% više esencije:

ženski 20%.
muški 16%.

Usporedbe radi parfemi kupljeni u trgovinama i drogerijama imaju od 16% - 18% esencije.

Esencije – koncentrirana prirodna ili umjetna osnova, koja ima karakterističan miris ili okus.

Pitanje koje slijedi:

DA LI SU FM PARFEMI ORIGINALI?

85% mirisa koje se nalaze u ponudi parfumerija su EDT odnosno toaletne vode..
Pogledajte koja je razlika između toaletne vode i parfema i dobit ćete odgovor na vaše pitanje..

Razlika u konkretnom primjeru:
-u parfumeriji D&G Light Blue EDT 25 ml dođe cca 300 kn
-u FM-u D&g Light Blue parfem 30 ml dođe 103 kn

Razlika:
-dobijete 20% više

-3 puta jeftinije
-nije EDT nego parfem

Da li se isplati?

Ne zaboravite bitnu stvar..vi više niste krajnji kupac..vi ste član FM-a i za vas sada vrijedi članska cijena od 72 kn..

Činjenica je da za jedan parfem u parfumeriji možete kupiti četiri parfema u FM-u..

Treba poštovati i to da će uvijek jedan dio ljudi i dalje željeti kupovati "originale"..i jednostavno nije na meni da ih razuvjeravam..to može samo miris koji će osjetiti kada mu dam tester..

Osobno sam 15 godina korisnik parfema..zadnji puta sam parfem u parfumeriji kupio prije skoro 3 godine..i znam da neću više nikada..ne vidim razloga da dajem opet i po 100 eura za parfem kada taj isti mogu uzeti po nabavnoj cijeni za max 102 kn..

Nema komentara:

Objavi komentar