netmanija

nedjelja, 27. ožujka 2011.

6. NOVI ČLAN TIMA - Znate li što su MLM,direktna prodaja,piramidalni sistemi?

Što je to mrežni marketing?


Mrežni marketing (network marketing) ili Multilevel marketing je legalna grana trgovine (marketinga) čiji je zadatak omogućiti brže i efikasnije dopremanje roba i usluga od proizvonača do krajnjeg potrošača. Proizašao je iz sistema franšize uklonivši njen osnovni nedostatak- neophodnost velikog početnog kapitala. Kao privredna grana izučava se na fakultetima širom svijeta kao i kod nas.

U svojoj osnovi mrežni marketing je suvremeni način trgovine u kome se informacije o proizvodima i uslugama prenose od proizvođača do potrošača preko mreže potrošača izgrađene na osnovu osobnih kontakata među ljudima.

Kao privredna grana mrežni marketing godišnje pravi promet od više stotina milijardi dolara. Prisutan je u preko 140 zemalja svijeta. Uključuje više desetina miliona slobodnih poduzetnika. Sve veći broj velikih svjetskih kompanija (Coca Cola,PalmOlive, Philips, Toyota, Mercedes, Colgate i dr.) odlučuje se da dio svojih proizvoda plasira i putem mrežnog marketinga, bilo osnivanjem vlastitih kompanija ili češće putem već postojećih sistema.Pored nabavke proizvoda po tvorničkim cijenama, potrošaču je pružena mogućnost da na osnovu svojih preporuka ostvaruje zaradu. Sistem na osnovu koga firma vrši isplate naziva se marketing plan.

Smatra se da stvaranje poslovnih sistema, sa osnovnom idejom uključivanja i nagrađivanja vlastitih potrošača za širenje informacija o proizvodu, započinje 40-tih godina dvadesetog vijeka. Poslije dužeg perioda osporavanja zakonitosti, koncept mrežnog marketinga odlukom Državne komisije za trgovinu USA od 1979 god. postaje potpuno ravnopravan vid trgovine zajedno sa sistemima direktne prodaje,maloprodaje i franšize.

Druga faza u razvoju MLM poslovanja se odvija tokom 80-tih godina dvadesetog vijeka, kada se osniva veliki broj novih kompanija i van granica USA. U ovom periodu rada proizvodi su i fizički distribuirani u više nivoa (multilevel marketing) od
proizvođača do krajnjeg potrošača.

Treća faza razvoja započinje tokom 90-tih godina dvadesetog vijeka. Sa masovnim uvođenjem osobnih računala dolazi do značajnog pojednostavljivanja načina poslovanja i komunikacije kompanija sa svojim distributerima. Razvoj interneta
(elektronska trgovina) premošćuje barijere državnih granica.

Osnova modernog mrežnog marketinga više nije dostava proizvoda već isključivo prenošenje informacija.

Posljednjih godina započinje najnovija, četvrta faza u razvoju mrežnog marketinga u kojoj se udruživanjem prodaja preko interneta (elektronska trgovina - E-commerce) i mrežnog marketinga otvaraju neviđene mogućnosti razvoja biznisa.

Ekonomski pokazatelji ukazuju na tendenciju zastoja ili čak opadanja prometa u klasičnoj trgovini tipa maloprodaje i porast prometa u direktnoj prodaji i mrežnom marketingu. Mrežni marketing posljednjih godina bilježi obrt od preko stotinu milijardi dolara sa godišnjom stopom rasta od oko 10% pa i više.

Koje su razlike između klasične trgovine i mrežnog marketinga?

U klasičnoj trgovini između proizvođača i potrošača postoji niz posrednika poput transporta, troškova veleprodaje i maloprodaje i klasične reklame na koju otpada i najveći dio. Ovi posrednici odnose od 60 do 80% od cijene koju plaća krajnji kupac u maloprodaji.

Za proizvođača klasični način je nepovoljan jer udaljava kupca, povećava cijenu i zahtjeva velika sredstva koja unaprijed treba uložiti za reklamu. Za kupce je sistem nepovoljan jer povećava cijenu proizvoda.

U mrežnom marketingu umjesto većine posrednika postoje samo zadovoljni potrošači. Oni i onako u svakodnevnim životnim komunikacijama besplatno preporučuju svojim prijateljima i poznanicima različite proizvode i usluge sa kojima su
zadovoljni. U mrežnom marketingu svakom pojedincu se pruža mogućnost da postane, po veoma prihvatljivim uvjetima, član kluba potrošača i da nabavlja proizvode po povlaštenim cijenama. Preporučujući proizvode zainteresirat će svoje
prijatelje da se i oni uključe u sistem radi nabavke po povlaštenim cijenama. Na taj način se stvara grupa potrošača (mreža) i od njenog prometa se isplaćuju provizije.

Sistem mrežnog marketinga je povoljan za proizvođača jer omogućava najbrži i najsigurniji način reklame - od prijatelja prijatelju. Istovremeno, daleko manje se sredstava ulaže na posrednike, a sredstva koja se izdvajaju za marketing isplaćuju se svojim potrošačima tek pošto je roba prodana. Samim potrošačima sistem omogućava daleko povoljniju cijenu kvalitetnog proizvoda, i istovremeno izgradnju svoga privatnog poduzetništva.

U klasičnoj trgovini mali broj ljudi radi mnogo, da bi zaradio vrlo malo (plaća) u odnosu na dio koji firma zarađuje. U mrežnom marketingu veliki broj ljudi radi malo na distribuciji informacija o proizvodima i ima mogućnost da zaradi znatne prihode jer su mogućnosti širenja mreže neograničene.

Jedini uvjet za uspješno povećanje prometa kroz mrežu potrošača je postojanje kvalitetnog proizvoda sa realnom cijenom.

Koje su razlike između mrežnog marketinga i direktne prodaje?

Ove dvije oblasti se često miješaju ili poistovjećuju. Do zabune dolazi jer se kompanije koje posluju po sistemu direktne prodaje i MLM kompanije najčešće nalaze u zajedničkim poslovnim asocijacijama.

Pod direktnom prodajom se označava sistem distribucije roba i usluga kod kojih prodavatelji (komercijalisti, trgovački putnici, distributeri) umjesto u maloprodajnim objektima obilaze potencijalne kupce i sa njima sklapaju ugovore o kupovini
određenih proizvoda. Zarade se isplaćuju u vidu provizija po zaključenim i realiziranim ugovorima. Ovi prodavatelji nisu prvenstveno i korisnici proizvoda niti oni mogu da neograničeno šire potrošačku mrežu.

U suvremenom mrežnom marketingu od primarnog značaja nije distribucija proizvoda već ŠIRENJE INFORMACIJA. Registrirani članovi mreže proizvode kupuju u diskontima ili naručuju poštom ili internetom, a osobe koje ne žele da se uključe u sistem kupuju po maloprodajnim (punim) cijenama od registriranih članova.

Koliko je rasprostranjen i tko se sve bavi mrežnim marketingom u svijetu?

Ideja mrežnog marketinga kao i mogućnost dopunske zarade privlači veliki broj ljudi u svijetu. Oni pripadaju svim društvenim slojevima i profesijama, od najniže stručne spreme, do elitnih zanimanja poput doktora, odvjetnika, svećenika, inženjera,profesora, bankara, ali i veoma uspješnih poduzetnika. Zabilježeni su primjeri uspješnih menadžera u različitim MLM-sistemima i kod visokih političara. Neki se bave mrežnim marketingom kao dodatnim poslom, a neki kao jedinim zanimanjem.

Prema podacima s kraja 90-tih godina prošloga vijeka u svijetu se mrežnim marketingom bavilo preko 50.000.000 ljudi.

Mrežni marketing je privlačan za svakog jer omogućava posjedovanje vlastitog privatnog biznisa koji osigurava na izgled dvije nespojive stvari - visoke zarade i stvaranje više slobodnog vremena. To je odlika tzv. POSLOVNIH SISTEMA koji
osiguravaju pasivni prihod i onda kada se više ne ulaže osobni rad.

Mrežni marketing je posebno privlačan za osobe zaljubljene u određene profesije koje često ne osiguravaju dovoljno sredstava za normalan život (doktori, naučnici, umjetnici, prosvjetni radnici). Sa malo dopunskog angažiranja mogu se osigurati neophodni prihodi i posvetiti se svojoj profesiji

Teorijski ne postoji ograničenje u zaradama u mrežnom marketingu. Kod kompanija koje posluju već više desetljeća postoje uspješni menadžeri sa godišnjim prihodima od više desetina miliona dolara. Prema novijim podacima u USA postoji oko 7 miliona milionera od kojih je 20% to postalo kroz mrežni marketing.

U mrežnom marketingu ostvareni prihodi od mreže su uvijek isti bez obzira na zemlju u kojoj se posao obavlja jer se određuju na osnovu postotka od ostvarenog prometa grupe.

Koje su jedinstvene prednosti mrežnog marketinga u odnosu na klasično privatno preduzetništvo?

Poslovni poduhvat kroz mrežni marketing je vaše privatno poduzetništvo. Vaša potrošačka mreža je vaša privatna kompanija. Vi niste zaposleni u kompaniji sa kojom surađujete, već ste sa njom ravnopravni i nezavisni partner.

Ovo poduzetništvo ima slijedeće prednosti:
- Nije potreban početni kapital niti prethodno iskustvo (= minimalan rizik)
- Nije potreban poslovni prostor niti zapošljavanje radnika.
- Ne postoji određeno radno vrijeme
- Radite sa kim želite.
- Istovremeno svatko dobiva neophodnu pomoć od osoba koje su već ostvarile uspjehu poslu i direktno su zainteresirani za uspjeh svojih suradnika,
- Zarađuje se dok se uči
- Otvara vrata pune slobode (financijska, vremenska, osobno poduzetništvo)
- Osigurava trajnu (pasivnu) zaradu
- Omogućava proširivanje kruga prijatelja i poznanika i uspostavljanje kvalitetnih međuljudskih odnosa,
- Omogućava razvoj ličnosti, proširuje znanja i otkriva skrivene potencijale svakog pojedinca potičući njihov razvoj kroz timsku suradnju
- Jednostavna tehnika rada koju svako može savladati za kratko vrijeme
- Nije potrebno voditi računa o administrativnim i knjigovodstvenim poslovima jer to firma obavlja za nas
- Sa prosječnim radom u mrežnom marketingu tokom pet godina, u prosjeku se ostvaruju veći prihodi, nego sa značajnim angažiranjem u drugim privatnim poduzetništvima
- Novac zaranen u mrežnom marketingu može se investirati u druge aktive (pasivni prihod) i time povećati ukupni prihod.

Različite osobe će iz različitih razloga krenuti u ovaj poslovni poduhvat. Ali za svakoga je mrežni marketing najbrže i najefikasnije prijevozno sredstvo do željenih ciljeva. Uz takvo prijevozno sredstvo dobiva se i tim iskusnih instruktora direktno zainteresiranih da im suradnici što prije postanu uspješni.

Što je to trajna ili pasivna zarada?

Trajna ili pasivna zarada predstavlja dotok novca i po prestanku direktnog ulaganja vremena u poslove koji ga stvaraju.

Krajnji cilj financijski inteligentnih osoba je ostvarivanje financijske neovisnosti, a ona predstavlja stvaranje takvih izvora pasivne (trajne) zarade koja podmiruje željeni standard života, i omogućava ulaganje vlastitog vremena u hobije.

Najpoznatiji oblik pasivne zarade su MIROVINE kao rezultat minulog rada od više desetaka godina. Mirovinski fondovi su ugroženi i u najrazvijenijim zemljama svijeta,pa stručnjaci ozbiljno upozoravaju da za 10-tak godina mirovine neće moći biti više od nivoa socijale. Mirovine ne spadaju u potpunosti u prave pasivne prihode jer nisu nasljedne.

Ozbiljniji izvori pasivne zarade mogu biti različiti oblici AKTIVE poput:
- kamata na uložena sredstva u bankama
- dividende od investicija u akcije (dionice) različitih kompanija
- rente od različitih vrsta nekretnina

Talentirane osobe osiguravaju različite vrste AUTORSKIH PRAVA za stvorena djela koja nastavljaju živjeti u umjetnosti (glazba, književnost) ili pronalazaštvu.

Mrežni marketing je najjednostavniji i najbrži put za običnog čovjeka do pasivne zarade, a predstavlja nagradu za pomoć prijateljima i poznanicima da izgrade vlastitu mrežu potrošača do menadžerskih pozicija. Kada god direktni suradnik iz vaše mreže,sa svojom grupom ostvaruje menadžerski promet (zavisi od poslovnog sistema kompanije), stručno se kaže da je "njegova linija odcjepljena. Višedesetljetno iskustvo u primjeni sistema mrežnog marketinga na svim kontinentima i u svim kulturama ukazuje da je za 2 - 5 godina moguće izgraditi više od 5 odcjepljenih linija i stvoriti takvu pasivnu zaradu koja će osigurati stvarnu financijsku neovisnost. Zato se i govori da mrežni marketing osigurava dvije na prvi pogled nespojive vrijednosti:

NOVAC i SLOBODNO VRIJEME

Naravno visoki prihodi koji se ostvaruju u mrežnom marketingu omogućuju da se odreneni dio novca investira u druge oblike AKTIVE i time da se povećavaju ukupni pasivni prihodi.

Zašto se mrežni marketing često povezuje sa sektama?

Ponekada pojedini mediji i publicisti povezuju mrežni marketing sa različitim sektama i zatvorenim grupama.

U velikom broju slučajeva radi se o kampanjama konkurentskih kompanija iz klasične trgovine, marketinških i medijskih kuća sa ciljem da se kompromitira galopirajući razvoj i širenje industrije mrežnog marketinga širom svijeta.

Kao najčešći argumenti spominju se "zatvorenost sistema (registrirani potrošač) i manipuliranje sa članovima koji vrbuju nove kandidate u mrežu. Sponzori se poistovjećuju sa guruima koji ispiru mozak sljedbenicima na masovnim skupovima i
navode ih da rade za njihove interese. Okupljanja i seminari se nazivaju masovnom hipnozom. Motivacijska obuka i programi razvoja osobnosti i poticanje pozitivnog životnog stava udaljavaju pojedinca od realnog života i njegovog socijalnog okruženja".

Uvidjevši besmislenost povezivanja sa vjerskim sektama tisuće kompanija koje se svakodnevno u svijetu opredjeljuju za poslovanje putem mrežnog marketinga,posljednjih godina kritičari uvode termin "financijska sekta"(!?)

Neka slijedeće činjenice ukažu na opravdanost ovakvih tvrdnji:

Mrežni marketing je legalna privredna grana koja se izučava na svim fakultetima i poslovnim školama u svijetu.
Tu spadaju i neki od najpoznatijih svjetskih proizvođača, čiji su brendovi sastavni pratilac gotovo svakoga domaćinstva. Da li su rukovodioci ili vlasnici nekih od kompanija pripadnici pojedinih sekti ili zatvorenih društava to je već njihov osobni
problem. Da li se zabranjuju ili kritiziraju kompanije iz tradicionalne trgovine, ili se ne gledaju filmovi i sportske manifestacije čiji su protagonisti dokazano pripadnici različitih sekti? Naravno, značajno je uvijek provjeriti da kompanija sa kojom se želi uspostaviti suradnja pod ogrtačem mrežnog marketinga ne krije neke ilegalne i sumnjive djelatnosti.
Kritizirani sistem obuke i motivacije u mrežnom marketingu nije nikakva novina niti specifičnost ove privredne grane. Na istovjetan način velike kompanije obučavaju svoje radnike, primjenjuje se u ministarstvima, sportu, prosvjeti. Da li postoje velike kompanije koje ne proslavljaju svoje uspjehe na zajedničkim druženjima?Da li postoji sistem zatvorenosti i staleškog organiziranja u drugim profesijama poput političkih stranaka, doktora, odvjetnika, inženjera, malih poduzetnika koji se okupljaju na svojim seminarima i kongresima?

U mrežnom marketingu ne postoji sistem obveze i  hijerarhije.Svatko je sam sebi gazda i opredjeljuje se za obuku koju želi i suradnju sa sponzorom koji mu odgovara. Ako se sponzor poštuje i veliča onda je to sigurno razlog u njegovom iskrenom angažiranju na obuci i pomoći svojim suradnicima. A, ima li ičega prirodnijeg od toga, jer je uspjeh i zarada sponzora direktno zavisna od uspjeha suradnika.

Timski rad, koji je osnova mrežnog marketinga, ključna je karika suvremene civilizacije.

Slobodna volja i ostvarivanje osobnih ciljeva svakog pojedinca osnovni je pokretač izgradnje mreže.

Da li ima nešto prirodnije od želje da se bude uspješan, bogat i slobodan. Mrežni marketing je jedinstvena privredna grana gdje se uspjeh i vlastiti ciljevi ostvaruju jedino ako se pomogne dovoljnom broju osoba da oni ostvare svoje osobne ciljeve.

To je jedini poslovni sistem u kome ima dovoljno mjesta za svakoga sa dovoljno velikim snovima, istrajnošću i ljubavlju prema ljudima.

Na kraju, "ekonomske sekte" omogućavaju izuzetno rasterećivanje i bogaćenje svakoga društva. One mogu riješiti problem nezaposlenosti i niskog standarda,potičući obiteljski posao "iz kuće", koji svatko može započeti i obavlja bez prethodne obuke.

Suvremeni način marketinga povećava industrijsku proizvodnju jer ubrzava prodaju, puni porezne kase i sve to kroz njegovanje vještine dobrih međuljudskih odnosa, pomaganja i razumijevanja. Samo veliki broj bogatih i uspješnih pojedinaca može stvoriti bogatu i prosperitetnu zajednicu. Strah od toga mogu imati samo monopolisti.

Što su to piramidalni sistemi?

Razvijene zemlje imaju precizno razranene zakonske okvire koji sprečavaju zloupotrebe. Piramidalni sistemi su nelegalni načini bogaćenja strogo,zabranjeni u većini zemalja. Njihova osnova je tok novca iz baze prema vrhu na kome se nalaze začetnici piramide

Za novac koji se uplaćuje ne dobiva se roba ili usluga, ili je realna vrijednost roba i usluga daleko ispod iznosa koja se uplaćuje. Zadatak je da se u takav sistem neprekidno regrutiraju novi ulagači. Novac se kreće prema vrhu i samo oni koji su bliže njemu zarađuju. Kako se piramida širi, mogućnost gubitka uloga je veća jer će se kad tad lanac unošenja novca u piramidu prekinuti. Na sličnim osnovama rade i "piramidalne banke" sa nerealno visokim kamatama za koje je nemoguće osigurati pokriće u legalnim tokovima novca.

Mrežni marketing, kao legalni sistem poslovanja, uvijek ima proizvod (robu ili uslugu) realne tržišne vrijednosti. Od cijene prodanog proizvoda izdvaja se dio namijenjen za isplatu registriranim potrošačima na ime marketinga putem preporuke. Kolika će biti zarada pojedinca isključivo zavisi od njegovog rada, a ne od mjesta u mreži. Po pravilu 1/3 članova mreže
zarađuje više od osoba uključenih prije njih.

Najveće zarade se ostvaruju kada se većem broju na sebe direktno uključenih osoba pomogne da ostvare menadžerske pozicije sa svojim mrežama. Kako se kroz mrežu na prirodan način kreće realna roba ili usluga prema bazi, a novac prema firmi nema razloga da se prekida tok novca. Registrirani potrošači nisu oštećeni jer oni za svoj novac dobivaju konkretne proizvode, koje bi ionako kupovali putem tradicionalne trgovine. Zarada je samo posljedica pametnog i sistematskog angažiranja na širenju informacija o proizvodima i sistemu poslovanja čime se povećava promet i stječu uvjeti za isplatu provizija.

Postoje i legalni piramidalni sistemi, kada je riječ o zaradi ili plaćama. To su sve klasične kompanije u kojima se plaće dijele prema odrenenoj hijerarhiji i ne postoji mogućnost da na primjer čistačica ima veću plaću od šefa ili direktora.

Na ilegalne piramidalne sisteme upućuju slijedeći podaci:
- Nepostojanje konkretnih proizvoda ili usluga već se samo zahtjeva ulaganje novca pod ogrtačem nekakvih investicija.
- Ponuđene robe i usluge su samo simbolične ili su značajno precijenjene u odnosu na tržišne vrijednosti. U pravom mrežnom marketingu proizvodi su povoljnijih cijena nego što se za istu kvalitetu dobiva u maloprodaji.
- Pristupnina (članarina) je izuzetno velika. U većini razvijenih zemalja visina članarine za uključenje u sisteme mrežnog marketinga je strogo zakonski limitirana do nekoliko stotina dolara.
- Sistemi obuke su mistificirani i njihove cijene su nerealne (preko 1000 $ za seminare ili knjige i audio programe)
- Isplata provizija je van legalnih ekonomskih tokova.
- Kompanija koja propagira sistem nije registrirana u profesionalnim udruženjima direktne prodaje ili mrežnog marketinga.

Nažalost ovakva udruženja još uvijek ne postoje u pojedinim zemljama u razvoju

Kako odabrati pravu kompaniju za suradnju u mrežnom marketingu?

Pri odabiru kompanije, sa kojom će se surađivati pri izgradnji vlastitog biznisa u mrežnom marketingu, potrebno je voditi računa o slijedećim činjenicama:
- Veću sigurnost pružaju kompanije koje uspješno posluju po sistemu mrežnog marketinga duže od pet godina.
- Proizvodi su visokog kvaliteta, predstavljaju izvjesnu originalnost na tržištu i rijetko se mogu naći u tradicionalnoj maloprodaji.
- Proizvodi se mogu lako naručivati putem poštanske ili elektronske dostave.
- Kompanija posluje u većem broju zemalja po globalnom sistemu.
- Kompanija posjeduje kvalitetnu stranicu na internetu.
- Provjeriti sistem obuke koji pruža kompanija i/ili sponzorska linija na koju se uključujete; da li postoje propratna pisana i audio - vizuelna učila i programi, da li se redovno organiziraju informativne večeri i seminari za graditelje mreže.
- Da li sistem poslovanja kompanije (marketing plan) potiče direktnu prodaju proizvoda ili izgradnju potrošačke mreže.
- Provjeriti poslovanje kompanije u posljednjim godinama kao i to da li je član profesionalnih udruženja (ako ona postoje u vašoj zemlji).
- Dobro proučiti poslovni sistem i u kojoj mjeri je dostupno ostvarivanje značajnijih zarada. Dobar pokazatelj je i broj osoba na višim, menadžerskim pozicijama, a posebno broj novih menadžera u posljednjim godinama.
- Nije povoljno ako se isplata zarada na bilo kom nivou uvjetuje sa osobnom kupovinom.
- Kakvi su sistemi dodatnih stimulacija i nagrada.

Kakav je odnos između mrežnog marketinga i elektronske trgovine (E-comerc)?
Elektronska trgovina (E-comerc) doživljava punu eksploziju tokom 90-tih godina 20. vijeka kada zaživljavaju prvi komercijalne stranice na internetu i pojavljuju se "online" kompanije popularno nazvane ".com". Tvorci stranica za pretraživanje i internet kupovinu su mlade osobe, studenti koji su u kratkom periodu postali milijarderi. 10%
ljudi uvijek i u svakoj oblasti poslovanja posjeduje 90% od ukupnog iznosa novca. U USA ima registriranih preko 7.000.000 milionera, i preko 200 milijardera. 20% potiče iz mrežnog marketinga. Početkom 2000. dolazi do velike krize i pada vrijednosti akcija " .com" kompanija. Prezasićenost interneta komercijalnim stranicama zahtjeva
ciljanu informaciju koja će precizno upućivati pojedince da pogledaju baš određene adrese. Upravo tu svoje mjesto nalazi mrežni marketing. Najsuvremeniji način trgovine (E-comerc) i najefikasnija vrsta marketinga (preporuka prijatelja prijatelju) omogućava običnom čovjeku da zahvati značajni dio kolača koji obećava razvoj industrije elektronske trgovine. Istovremeno globalna svjetska mreža (www) pruža nevjerojatne mogućnosti komunikacije i obavještavanja velikog broja osoba širom svijeta o proizvodnom programu i poslovnom sistemu kompanija iz oblasti mrežnog marketinga.

Zašto veliki broj osoba ima negativan stav ili odustaje od mrežnog marketinga?

Uspješan i profitabilan posao u mrežnom marketingu, svatko može napraviti u periodu od nekoliko godina. Za to nisu potrebni posebni talent i vještine, prethodno znanje i iskustvo, početni kapital ili "značajne veze i kontakti".

Dovoljno je samo:
- imati snove i žarku želju da se oni ostvare
- spremnost da se uči
- upornost
- želju i spremnost pomagati drugim ljudima, a prije svega  spremnost prihvatiti u potpunosti sistem mrežnog marketinga koji bezbolno i sigurno omogućava izgradnju profitabilne i stabilne potrošačke mreže.

Da li svi brucoši i završavaju studije?

Da li svi poduzetnici uspijevaju da održe svoje novoosnovane kompanije?

Da li opstaju svi sklopljeni brakovi?

Razlozi zašto svako tko je započeo posao i ne uspijeva na tome putu su:
- Nedovoljna istrajnost da se dočekaju plodovi rada.
- Nesposobnost da se podnesu mnogobrojna odbijanja. Da li trgovac zatvara svoju trgovinu ako 10 mušterija uđe, pita za cijenu i odlazi bez kupovine?
- Odbijanje da se prihvati pomoć sistema mrežnog marketinga. Da li kandidat pri obuci vožnje izmišlja svoja pravila i sistem ili prati savjete instruktora?
- Lijenost ili bolje reći nedovoljna motiviranost da se započnu promjene u životu bez obzira koliko je on do tada bio neprijatan i gubitnički.
- Posao na izgradnji profitabilne i stabilne potrošačke mreže jeste jednostavan i dostupan svakome, ali je daleko od toga da je i lak.
- Ego će ugrožavati mnogobrojna iskušenja. Ali, da li je jednostavnije da se uloži nekoliko godina na razvoj pobjedničkog mentaliteta, gdje je nagrada financijska i vremenska nezavisnost, ili 40 godina posvetiti mukotrpnom radu, borbi sa šefovima i hijerarhijom u poduzećima do mirovine koja možda neće osigurati ni osnovnu egzistencijalnu sigurnost.

Da li se mrežni marketing može razviti i u zemljama sa niskim standardom ?

Paradoksalno zvuči, ali najbrži rast i naviše uspješnih graditelja mreže se razvija u najsiromašnijim zemljama. U društvima poput Indije, Kine, Indonezije, Ukrajine, Kazahstana i dr. gdje su prosječna primanja često i svega nekoliko desetina dolara
Cijene proizvoda su slične kao i u razvijenim zemljama, ali se potrošačka mreža meteorski širi i stvara zavidne promete.

Ipak, objašnjenje je više nego logično. Prvo, kvalitetni proizvodi su svuda poželjni i traženi. U jednoj takvoj sredini, izuzetna je motivacija za pojedinca koji je imao mjesečnu plaću od 20 – 30 USD, da poslije nekoliko mjeseci rada na izgradnji potrošačke mreže ostvaruje prihode od više stotina USD, a da ne govorimo o menadžerskim zaradama od više tisuća USD. Nisu rijetki slučajevi da su uspješni graditelji mreže u takvim, siromašnim sredinama, i pokretači razvoja svojih lokalnih zajednica – izgradnja cesta, bolnica, škola, humanitarne akcije i sl.

Nasuprot tome u razvijenim zemljama neophodan je u početku isto tako naporan rad da bi se ostvarili početni prihodi od 1000 USD mjesečno što nije dovoljno motivirajuće jer se radi o nižim primanjima za njihove uvjete. Tek sa daljnjim
upornim radom mreže postaju profitabilna poduzeća koja donose i za zapadne uvjete visoke zarade pa i do milijunskih prihoda na godišnjem nivou.


Ako vas je ovaj post potakao na razmišljanje volio bih čuti vaš komentar i mišljenje..

Nema komentara:

Objavi komentar