netmanija

ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

8. NOVI ČLAN TIMA - Zašto parfem u parfumeriji plačate i do 800 kn, a u FM-u samo 103 kn?

MODNA KUĆA --> DROM --> PROIZVOĐAČ --> REKLAMA --> VELEPRODAJA --> MALOPRODAJA,PARFUMERIJA --> KUPAC 300-800 KN

- modna kuća (BOSS,D&G,LACOSTE..) sklapa ugovor sa tvrtkom DROM koja je najveći svjetski proizvođač mirisnih ulja i esencija
- tvrtka DROM daje licencu ovlaštenoj tvornici koja proizvodi parfem
- modna kuća zajedno sa tvornicom ulaže u reklamnu kampanju
- parfem dospijeva na tržište putem generalnih uvoznika odnosno odlazi u veleprodaju
- iz veleprodaje parfem odlazi u maloprodaju (parfumerije,trgovački lanci)
- preko maloprodaje parfem dolazi do krajnjeg kupca koji plača sve ove korake kroz cijenu parfema koja ide i do 800 kn

To je bio klasičan način puta parfema od proizvođača do krajnjeg potrošača..
Pogledajte sada kako ide distribucija FM parfema kroz mrežni marketing

DROM --> FM --> PERFAND --> KUPAC 103 KN

-tvrtka DROM daje licencu FM GROUP
-tvrtka PERFAND proizvodi parfeme za FM GROUP
-parfem iz tvornice odlazi do krajnjeg kupca po cijeni od samo 103 kn

Nema komentara:

Objavi komentar