MODNA KUĆA --> DROM --> PROIZVOĐAČ --> REKLAMA --> VELEPRODAJA --> MALOPRODAJA,PARFUMERIJA --> KUPAC 300-800 KN
- modna kuća (BOSS,D&G,LACOSTE..) sklapa ugovor sa tvrtkom DROM koja je najveći svjetski proizvođač mirisnih ulja i esencija
- tvrtka DROM daje licencu ovlaštenoj tvornici koja proizvodi parfem
- modna kuća zajedno sa tvornicom ulaže u reklamnu kampanju
- parfem dospijeva na tržište putem generalnih uvoznika odnosno odlazi u veleprodaju
- iz veleprodaje parfem odlazi u maloprodaju (parfumerije,trgovački lanci)
- preko maloprodaje parfem dolazi do krajnjeg kupca koji plača sve ove korake kroz cijenu parfema koja ide i do 800 kn
To je bio klasičan način puta parfema od proizvođača do krajnjeg potrošača..
Pogledajte sada kako ide distribucija FM parfema kroz mrežni marketing
DROM --> FM --> PERFAND --> KUPAC 103 KN
-tvrtka DROM daje licencu FM GROUP
-tvrtka PERFAND proizvodi parfeme za FM GROUP
-parfem iz tvornice odlazi do krajnjeg kupca po cijeni od samo 103 kn
Nema komentara:
Objavi komentar