netmanija

utorak, 12. travnja 2011.

12. NOVI ČLAN TIMA - Jelena- 8. najbolji rezultat u Hrvatskoj.Šta i kako dalje?Može li još više zaraditi?

Jelena,čestitam još jednom :)

Sječate li se teme 11. NOVI ČLAN TIMA?

Jelena je u naš tim došla prije mjesec dana i već je došla na 8. mjesto :))

Što nam to govori?Da svatko može i uspjeti i zaraditi..netko će si  možda postaviti pitanjei kako je neki početnik mogao doći na tako visoko mjesto?Jednostavno..

U FM-u nije bit direktna prodaja,nitko vas ne tjera da prodajete,no Jelena je shvatila da se novci i na taj način mogu zaraditi..i to je fenomenalno..osobno sam također radio direktnu prodaju i samo od toga se može jako lijepo živiti za Hrvatske uvjete..

U jednom trenutku sam shvatio da direktna prodaja iako donosi lijepu zaradu nije i najveći izvor zarade u FM-u..

Kako?

Nakon što sam nekoliko puta jednim te istim ljudima prodao parfem i zaradio jednokratnu određenu svotu novaca,počeo sam razmišljati na ovakav način:

Aha,uzeo sam cca 40 kn po parfemu..prodam jednoj osobi 3 parfema,uzeo sam 120 kn..predobra lova za pola sata posla..no što bi se desilo kada bi dao tom istom kupcu ovakvu mogučnost:
-kupac mi je recimo uzeo 2 velika i 1 mali parfem i moja zarada je 2 x 43 kn + 1 x 31 kn = 117 kn
-išao sam sa pretpostavkom da bi ta ista osoba bila puno zadovoljnija kada bi sama sebi uzimala parfeme po nabavnim cijenama i nudim joj ovu opciju:
-donosim joj ta 3 naručena parfema i pitam ju : da li bi želio extra popust na svoju narudžbu?
-uglavnom svi kažu DA :)
-da li želiš kao poklon od mene ovih 48 testera i članski broj koji ti daje za pravo da od danas uzimaš sve proizvode po nabavnim cijenama..vrijednost tog kompleta je 132,50 kn..

Što se desilo?

Odrekao sam se svoje zarade,čak sam i u minusu nekih 15 kn..

Ali,ako gledamo dugoročno,ta osoba će sigurno puno više naručivati za sebe nego što bi naručivala preko mene..naravno,ta osoba ima i svoje prijatelje i sigurno će nekom pokazati te iste parfeme..zašto?jer je zadovoljna..jer nema nikakve obaveze u smislu da mora nekome nešto prodavati..ona priča o parfemima iz srca a ne sa ciljem da prodaje i nekom nešto "uvaljuje"..i preporukama se vaš tim povečava..i povečava..i raste...i samo je nebo granica

Ako se želite baviti samo prodajom bez gradnje tima koji je vaš maximum u FM-u?

Recimo da prodajete 250 parfema mjesečno..to je 10 dnevno + slobodni dani..možda zvuči nekome puno,ali vjerujte da se može..ima ljudi koji rade i više od toga..no da nastavim..250 parfema je zarada u grubo 8-9000 kn..to je 8-9000 osobnih bodova što vas vodi na poziciju od 12% ..od firme ćete dobiti kao nagradu cca 2000 kn..znači preko 10000 kn mjesečno

FENOMENALNO rekli bi mnogi..no,ako nemate tim,to je vaš plafon plafona..a što ako se razbolite,što ako želite na godišnji,što ako kao sad u ZG-u počne pljusak pa vam se ne radi..što ako..

Da bi došli na 21% potrebno je 30000 grupnih bodova..to je u grubo 1100 parfema prodanih u timu..možda opet puno zvuči no pogledajte sad ovo:

-da li vam je lakše naći (dugoročno gledano) 4 prodavača koji rade po 250 parfema mjesečno (u konstanti svaki mjesec - nema razloga kiša,snijeg i ostale nepogode)
-ili vam je lakše preporučiti i s vremenom u timu skupiti 500 ljudi koji će svaki mjesec sami sebi uzimati po 2 parfema

U timu se ostvario isti promet..vaša zarada će možda biti i upola manja,ali SIGURNA..svaki mjesec imate primanja a trebate kupiti samo 2 parfema da bi ostvarili timsku proviziju od firme..

Naravno,uvijek će biti ljudi koji će prodavati (jer to vole,jer extra zarađuju)..samo vam dajem i drugu mogučnost na razmatranje..

Nemojte smetnuti sa uma da tih 500 ljudi u vašem timu nisu vaši poznanici ni prijatelji..oni su došli drugim kanalima,preko vaših prijatelja i poznanika..

Da li je sada jasnije značenje riječi MREŽA?

To nije onaj negativan aspekt koji se vuče kroz misli naših ljudi..to nije iskorištavanje nikoga i tjeranje na bjesomučnu potragu svaki mjesec za novim "žrtvama" jer ja moram prodati 250 parfema..

To je win-win situacija za sve sudionike..

"kupac" je extra zadovoljan jer kupuje sam za sebe po najmanjoj mogučoj cijeni..
"prodavač-team leader" je također zadovoljan jer zna da je taj isti kupac prezadovoljan ponuđenim

svi zajedno činimo KLUB ZADOVOLJNIH POTROŠAČA

Nema komentara:

Objavi komentar