netmanija

srijeda, 24. studenoga 2010.

Ja sam u mukama

Već 3 dana se patim i razmišljam o nagradama..i nisam pametan kako i šta da organiziram..vrti mi se kroz glavu stalno jedna ideja,koju bi možda malo trebalo dotjerati,ne znam još..

No idemo prvo riješiti slike..meni su slike super a vama?
Fale mi još neki podatci koje sam htio da budu uz slike..mislim da bi trebali napisati i koji parfem/i su u pitanju..tako će i ostali vidjeti koji parfemi su najpopularniji i vama će također olakšati prodaju..naravno kao što već svi znate ljudi koji nam pošalju slike bit će nagrađeni sa 50,00 kn..

E sad,ono što me pati..znate da su naše nagrade samo za članove..razmišljao sam šta i kako napraviti da i osobe koje nisu članovi dobiju neke nagrade..imate li vi kakvu ideju?

Nema komentara:

Objavi komentar