netmanija

petak, 12. studenoga 2010.

Ušli ste u posao,prodali 20-50 parfema..A što sada???

Danas sam dobio pitanje u vezi predbožične akcije,da li su to članske cijene ili prodajne..To su vam članske cijene..

Pitanje je postavila Elizabetta koja s Danijelom radi izvrstan posao..no njih dvije su došle u fazu kada trebaju razmisliti što i kako dalje..

Drugo pitanje je bilo a po kojim cijenama to ljudima naplatiti..

Evo šta sam joj odgovorio:

Prilikom pokazivanja letka im kažeš ovako(ovo vrijedi za opčenito i kad nisu akcije)

Pokazuješ letak,čovjek se odlučuje za kupovinu recimo 3 parfema,imaš 2 opcije:
1)ostavljaš sebi direktnu zaradu
2)gledaj ovako..kupio si 3 parfema po 103 kn..to te izađe 309 kn..da li bi želio da dobiješ još extra popust na tu kupovinu..99%ljudi će ti reći naravno,kako
vidi,mi u našoj ponudi imamo nekoliko kompleta testera,ja imam najveći jer radim s njim,no ako ti ne želiš raditi(u ovom trenutku),za tebe imam drugu opciju..imam komplet od 44 testera koji košta 132,50..u njemu se još nalazi ugovor koji te ničim ne obavezuje..jedini uvjet od firme je da kupiš 4 parfema godišnje i automatski ti se produžuje članarina za iduću godinu..s kupovinom tog kompleta dobiješ da odmah kupiš ove parfeme po nabavnoj cijeni to znači 3x72=216+132,50=348,50..za razliku od 38 kn dobiješ 44 testera + mogučnost da svaki put kupuješ po nabavnim cijenama..ja naručujem svaki četvrtak robu tako da ti uvijek mene možeš nazvati,naravno narudžba ide na tvoje ime i uz to plačamo poštarinu koju tada dijelimo zajedno na onoliko ljudi koliko je naručilo robu..

Šta ti u ovom slučaju dobiješ:
1)direktna zarada
2)novog člana u timu

E sad,da ti objasnim prednosti-ovaj posao možeš raditi tako da uzimaš za sebe tu zaradu,no to nije bit posla..osobno ćeš možda prodavati svaki mj. 10-30 parfema..no ovo je timski posao i marketing plan je napravljen tako da ćeš uvijek puno veće novce zarađivati od tima nego od osobne prodaje..znači ako gledaš kratkoročno onda ti je bolje sebi uzimati zaradu,ako gledaš dugoročno onda ti je puno bolje praviti si tim ljudi koji će biti kupci sami za sebe..uvijek će ti netko od njih biti i prodavač..uvijek će ti se otvoriti neka nova zemlja preko tvojih suradnika,a ti ju sama vjerovatno ne bi otvorila..

Ja se uvijek odričem svoje "trenutne zarade" i nudim svakom članstvo za 132,50..

Neće ni svatko pristati da potisuje ugovor..ljude to rade iz neznanja i straha jer se boje da im netko nešto ne uvali-neku obavezu zbog koje će kasnije ispaštati..pustiš te ljude i od njih imaš direktnu zaradu..s vremenom,kad steknu povjerenje u tebe i firmu vjerovatno će i dio njih postati članovi..

Gledaj to na način da ti sada imaš svoju firmu u koju si uložila samo početni kapital za kupovinu testera te letaka..znaš i sama koliko novaca bi te koštalo da otvaraš butik,pizzeriju što god..

U ovom poslu sama ne možeš uspjeti,sama ovisiš samo o svojoj osobnoj prodaji,no šta kad recimo odeš na godišnji mjesec dana,bit ćeš bez primanja,što ako ti se ne da raditi jer danas pada kiša,sutra je hladno i prođe mjesec..u drugom slučaju u startu ćeš imati manje novce ali dugoročno gledano ćeš zarađivati puno više od svog tima..

Znaš i sama kako ste obje ušle u posao..prije ste kupovale od nekog drugog i taj vam nije dao za opciju da kupujete po jeftinijim cijenama..da vam je dao vi bi sad bili članovi njegovog tima i njemu bi donosili profit..tako se isto tebi može desiti sa tvojim osobnim kupcima..ako im ti ne daš kao opciju da kupuju još jeftinije oni će kad tad dobiti od nekog drugog tu ponudu i ti ćeš te ljude trajno izgubiti..

Kada sam ja po Osijeku počeo raditi direktnu prodaju,dosta ljudi me pitalo kako su tako jeftini parfemi..i ja sam im rekao razloge..no,oni su kupovali FM-ove parfeme ali po puno skupljim cijenama nego što stvarno koštaju..šta se desilo..čovjek je po gradu također prodavao FM parfeme ali mali su mu bili 150 a veliki 220..čovjek mi je napravio medvjeđu uslugu,izreklamirao mi je proizvode i firmu i tako su ti isti ljudi počeli kupovati od mene..neki od njih su postali i članovi jer sam im ponudio još jeftiniju kupovinu..

Moj savjet je-svima daj opciju da kupuju jeftinije-to će te još više zbližiti s tim istim ljudima..što više im ti pomogneš u tome da oni zarađuju ili samo kupuju jeftinije to ćeš više i ti zarađivati..s tim ciljem sam i napravio blog i web shop..ja sam tu da tebi i tvojim suradnicima pomognem da vi zaradite..tek tada ću i ja zaraditi..to ti je win-win situacija

Tvoj posao ustvari tek sada počinje s ovom "lekcijom"..do sada sam vas namjerno pustio da vidim u kojem smjeru želite ići..nisam vam htio ništa govoriti jer ste se same trebale uvjeriti kako teren funkcionira i kakve su reakcije kupaca..dolazi vam Božić,nakon toga Valentinovo..tu se uzimaju novci..do onda ćeš imati 50 članova u timu,samo ako ti to želiš..

1 komentar:

  1. poučno..
    tu priču sam čuo već stotinu puta, al vrijedi ju čuti i sto i prvi put.. :D

    OdgovoriIzbriši