netmanija

petak, 12. studenoga 2010.

Kako ne biti prosječan

Postao sam vrlo svjestan teme investiranja kada sam imao samo 12 godina..čuo sam za tu riječ ali joj nisam poklanjao puno pažnje sve dok nisam shvatio moć investiranja..šetao sam plažom s bogatim ocem i njegovim sinom Mikeom,mojim najboljim prijateljem..bogati otac nam je pokazivao imanje koje je upravo kupio..moja prva pomisao je bila:"Kako si Mikeov otac može priuštiti tako skupo imanje"..znao sam da moj siromašni otac zarađuje mnogo više ali da si on ne može priuštiti kupnju imanja uz more..

Moja karijera profesionalnog investitora je započela kada sam shvatio značenje riječi investiranje..

Moja znatiželja je narasla kada sam shvatio da je moj bogati otac koji je zarađivao manje od mog siromašnog oca ,mogao sebi priuštiti investicije kakve su vršili samo bogataši..shvatio sam da je moj bogati otac imao moć kakvu moj siromašni otac nije imao..i ja sam htio tu moć..

Mnogi ljudi se boje te moći,drže se podalje od nje,a mnogi postaju žrtvom te moći..umjesto da pobjegnem od te moći ili je osudim govoreći stvari kao što su "bogati iskorištavaju siromašne","investiranje je rizično" ili "nisam zainteresiran da postanem bogat",postao sam znatiželjan..

Shvatio sam da nije novac pretvorio mog bogatog oca u bogatog investitora..shvatio sam da je moj bogati otac imao suprotan obrazac razmišljanja od mog pravog oca,da moram razumjeti taj obrazac ako želim imati istu financijsku moć kao i on..znao sam da ću biti bogat ako budem razmišljao poput njega..shvatio sam da je bogatstvo način razmišljanja a ne količina novca na banci..

Nema komentara:

Objavi komentar