netmanija

srijeda, 20. travnja 2011.

13. NOVI ČLAN TIMA - Zašto naš tim tako brzo raste i ima fenomenalne rezultate?

do prije nekoliko mjeseci,radio sam na jedan totalno drugačiji način..život mi se kretao drugim tijekom..drugačije sam razmišljao..

promatrajući na koji način se marketing prilagođava društvenim mrežama,počeo sam ga slijediti..i što se desilo???

ČUDO se desilo :)

u zadnjih 45 dana u naš tim je došlo 22 novih ljudi i svakim danom nas je sve više i više..zašto?ma vrlo je jednostavno..mnogi se još nisu imali prilike susresti uživo s našim parfemima i naprosto čekaju i ispipavaju teren..mnogi su shvatili da i nemaju što puno čekati jer situaciju treba iskoristiti..

treba biti u sistemu..imamo godinu dana za razmišljanje što i kako,ali kad si u sustavu,tada je puno lakše razmišljati..jednostavno te nosi..sistem gura..kad okolina shvati da je ovo jedan od najpoštenijih sistema isplate,gdje nema iskorištavanja drugih nego je apsolutno timski rad..e onda se radi posao..i ljudi dolaze..jer žele biti dio tima..

naravno,svatko je član tima bez ikakve obaveze..ne morate niti kupovati,niti prodavati..ma ja sam vam pravi primjer..ja sam skoro 3 godine član FM-a..no prve 2,5 godine sam samo manje više kupovao za sebe,čak sam jedno vrijeme i radio direktnu prodaju..i to poprilično dobro..no iz privatnih razloga sam stao..jednostavno su mi se mjenjali životni prioriteti..okolnosti su me vukle prema drugim stvarima..ali..uvijek sam se vraćao FM-u..često sam se pitao zašto..znam odgovor..još nisam nikada surađivao s nekom firmom koja mi daje 3-5 puta svoj proizvod jeftiniji nego "konkurencija" + mogučnost zarade + tim..sve sam ja to i prije znao,no nisam baš doživljavao..kao korisnik "originala" shvatio sam da nema razlike još prije 3 godine (razlike su samo u glavama ljudi,jer ako od 200 parfema vi ne nađete ništa za sebe onda nije stvar u parfemima)),prodavao sam mjesečno i preko 100 parfema..ali..skoro 3 godine su mi trebale da shvatim što znači TIM..mislim,naravno da znam,bio sam suradnik mnogih firmi u kojima je tim bitan..no,uvijek negdje nešto ne bi štimalo..uvijek bi se sustav mjenjao ili podizali uvjeti nekih kupovina..nešto..

na neki način,vjerovatno podsvjesno sam puževim koracima radio tim,ali nisam dao ni približno sebe unutra..vjerovatno iz nekog straha..da nešto neće štimati i da se ne osramotim pred ljudima koje poznam..

znate li kad sam odreagirao?

kada sam vidio gdje je Goran došao..Goran je moj sponzor,mentor ali prije tih titula prvo prijatelj..bez obzira što sam upoznat sa mnogim sistemima,ovaj mi je zvučao pre pre lijepo..previše jednostavno..i tu i je problem kod većine ljudi..svi nešto kompliciraju kad je jednostavno..traže cake..traže probleme..
naravno da problemi postoje na putu..no sam put je ustvari jednostavan..
kad sam vidio da Goran ide prema bisernoj orhideji i kad sam shvatio koji novci se tu okreću..ne trebam vam dalje govoriti..

shvatio sam da ne želim raditi cijeli život za nekoga..za par tisuća kuna mjesečno..ili 10000 kn mjesečno..
nije da nisam zarađivao i da nisam bio skoro uvijek dobro plaćen,kad jesam..ali uvijek su bile neke granice..
JA ŽELIM neograničeni rast..a jesam bahat :))

ali ja to želim i FM mi to može dati,pa zašto da ne iskoristim..

no da se vratim na naslov ovog teksta..i pitanje ZAŠTO?

pa zato jer se pozitivna energija povečava,širi se prema sve većem krugu ljudi..Goran prema meni i ja prema njemu je bezveze..dosadno..puno je zanimljivije kad ju prenesem na Zorana,pa on na Ivanu pa Ivana na..a u međuvremenu i Karolina i Jelena su tu..i Trupinićka..sve neki novi ljudi koje do prije mjesec dva nisam ni poznavao..a ima ih još mnogo koje želim u svom timu i to uskoro kao npr. Sanela,Anica,Hana,Rozmeri,Ela..svi su tu negdje okolo i dajemo jedni drugima tu pozitivu..nije ni čudo što napredujemo..

i  Secret kaže nešto slično:
ako vam od jutra krene sve dobro i ako se osječate osobito sretni,sve dok ne dopustite nečemu da vam promijeni vaše raspoloženje,neprestano ćete privlačiti sve više situacija i ljudi zbog kojih ćete se i dalje osjećati sretnima

imam teoriju da sam ja to sve htio i jednostavno mi dolazi..i dolazi..i dolazi..jer ja to želim..ma nemorate meni vjerovati..evo vam Jelena..ona prodaje i prodaje i prodaje..i zarađuje :)

vi to ne morate,svatko ima mogučnost izbora..

i Saša ju ima..on želi zaradu..ali ima i veliku želju za promjenama..možda nema još tehničko znanje,ali ima volju i želju..i gdje ga to vodi..otišao je jučer na teren..1.dan..nekoliko sati..20 eura..totalni početnik..20 eura..šta ga je vodilo..želja za uspjehom..samo sam ga malo usmjerio,on je to prihvatio i eto zarade..

i još jedna stvar koja mi je super napeta..osim Jelene i Saše u timu se nalazi još nekoliko ljudi koji žele to isto..Zoran Petrošević,o njemu ćete još puno čuti..pa Karolina,Josip i Damir..svi oni su se izjasnili šta žele..u tim nam uskoro dolazi i Filomena --> Makarska će imati novog lidera :)..Ivana Trupinić je došla prije neki dan --> instinkt mi govori da će Ivana rasturiti (a rijetko se varam) :)..uskoro nam aktivno započinje i Kruno Bjelac iz Osijeka..Slavonija će onda biti lijepo pokrivena..

ljudi,ja sam stvarno oduševljen sa timom..obožavam natjecanje sa samim sobom,to mi je stvarno zanimljivo..pita me Jelena prije neki dan zašto radim natjecanja između ljudi u timu..zato što su osobe koje su napravile određene rezultate jednostavno zaslužile da budu nagrađene..nitko ovdje nije prisiljen da "radi" ili "prodaje"..natjecanje nije u smislu da je netko bolji ili lošiji od nekoga,nego nam pokazuje da nema granica..no kad to već radite,onda i mene tjerate da se natječem,da organiziram extra igre samo za one koji žele extra rezultate..volim rekorde..i skidanje istih..

TIM se uvijek sastoji od ljudi koji žele biti osobni potrošaći i od ljudi koji žele uz to i nešto extra zaraditi..kombinacija i jednih i drugih daje timu stabilnost..zamislite se u situaciji kad budete imali 1000 ljudi u timu i da svatko uzme samo 2 parfema za svoje osobne potrebe mjesečno to je 2000 x 30 30 bodova = 60000 grupnih bodova..sve to bez direktne prodaje.. ako dodamo da će u timu uvijek biti 2% prodavača koji rade u prosjeku 30 parfema mjesečno i to je lako izračunati..20 ljudi x cca 1000 bodova je novih 20000 bodova..

Ja znam da će naš tim biti najbolji TIM na području ex Yu..nisu čak bitni ni bodovi ni zarade,nego zajedništvo i prijateljstvo koje tim donosi..a to se ničim ne može mjeriti..samo je pitanje vremena kada će naš tim imati toliko članova..a bit će nas i puno puno više :)

ovaj posao svatko može raditi i svatko može zaraditi ili uzimati proizvode po nabavnim cijenama..ako vas uz to privlači i timska igra,dovoljno je samo da posjetite

www.svijetparfema.com

i pošaljite zahtjev za svojim kompletom testera..u roku od nekoliko dana vam stiže na vašu kućnu adresu..

Nema komentara:

Objavi komentar