netmanija

četvrtak, 14. listopada 2010.

10. Neučinkovito dobivanje preporuka

Jedna od največih pogrešaka koju prodavači rade je da ne pitaju za preporuke..utrošit ćete puno vremena na ugovaranje sastanka,prezentiranje vaše prodajne ponude te na sklapanje posla i kad imate zadovoljnog kupca krećete u potragu za sljedećim,opet sve ispočetka,umjesto da pitate postojećeg kupca za preporuku..

Preporuke su najjednostavniji put za pretvaranje potencijalnog kupca u stalnog kupca,upravo zato jer preporuka dolazi od nekoga koga oni znaju..pretvaranje preporuke u novu prodajuzahtjeva manje vremena i truda,te vam kreira lančanu reakciju kvalitetnih poslova..

Gdje ikako početi tražiti i pitati za preporuke?

Krvotok svakog uspješnog poduzeća je njihova baza kupaca..vaši trenutni i zadovoljni kupci bit će sretni pomoći vam dajući preporuke,a sve što trebate učiniti je pitati ih..

Upoznajte se s preporukama,kreirajte sustav kako pristupiti trenutnim kupcima i dajte im dobar rzlog da vam pomognu s davanjem preporukekoga nazvati i ponuditi svoje proizvode..

Nema komentara:

Objavi komentar