Jedna od največih pogrešaka koju prodavači rade je da ne pitaju za preporuke..utrošit ćete puno vremena na ugovaranje sastanka,prezentiranje vaše prodajne ponude te na sklapanje posla i kad imate zadovoljnog kupca krećete u potragu za sljedećim,opet sve ispočetka,umjesto da pitate postojećeg kupca za preporuku..
Preporuke su najjednostavniji put za pretvaranje potencijalnog kupca u stalnog kupca,upravo zato jer preporuka dolazi od nekoga koga oni znaju..pretvaranje preporuke u novu prodajuzahtjeva manje vremena i truda,te vam kreira lančanu reakciju kvalitetnih poslova..
Gdje ikako početi tražiti i pitati za preporuke?
Krvotok svakog uspješnog poduzeća je njihova baza kupaca..vaši trenutni i zadovoljni kupci bit će sretni pomoći vam dajući preporuke,a sve što trebate učiniti je pitati ih..
Upoznajte se s preporukama,kreirajte sustav kako pristupiti trenutnim kupcima i dajte im dobar rzlog da vam pomognu s davanjem preporukekoga nazvati i ponuditi svoje proizvode..
Nema komentara:
Objavi komentar