netmanija

subota, 16. listopada 2010.

12. Neulaganje u sebe

Evo iznimno zanimljivog podatka-samo 5% aktivnih prodavača ulaže u svoj razvoj..to znači kako samo jedan od 20 prodavača ulaže svoj novac u kupnju knjige o prodaji,da je pretplačen na stručne časopise o prodaji,da je uložio u seminar ili tečaj o prodaji koji je sam odabrao i sam platio iz svog džepa..

još uvijek velik broj prodavača misli kako sve zna o prodaji ili misli kako nema što naučiti od nekog drugog,a zašto bi onda trošili svoje cijenjeno vrijeme za odlazak na seminar ili čitanje knjige..

Neki su ljudi više zainteresirani samo za zadržavanje svog posla a ne i za poboljšavanje tog posla..glavni razlog je što velik broj prodavača ne vidi sebe kao profesionalca u svom poslu..ne shvačaju kako su pravi profesionalci u prodaji jedni od najbolje plačenih ljudi na svijetu i kako bi i oni mogli zarađivati puno više ali da trebaju uložiti u svoju edukaciju..doktori,advokati,direktori poduzeća ulažu ogromne iznose svog novca u svoju edukaciju..nakon što diplomiraju provode dosta vremena na seminarima,ulažu novac u dodatnu edukaciju,pretplačuju se na stručne časopise,kupuju knjige i nastavljaju s educiranjem kako bi postali najbolji u struci,a potom se i zadržali na vrhu..

Otvorite svoje novčanike i potrošite nešto novca ukoliko stvarno želite zaraditi kao prodavač

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

Nema komentara:

Objavi komentar