netmanija

petak, 15. listopada 2010.

11. Nedostatak nastavka kontakta

Nedostatak nastavka odnosa s kupcima se može podijeliti u dva zasebna pitanja koja su zajednička ogromnom broju prodavača..

Prva pogreška je ta da prodavač ne uspostavlja s potencijalnim kupcem kristalno jasno što je sljedeć korak..budite sigurni da i vi i kupac razumijete što se očekuje,kada će se to desiti te tko će biti uključen-sve potrebno kako bi nastavak kontakta s kupcem bio što jednostavniji..loš nastavak kontakta će vam sigurno donijeti jednu stvar-loše rezultate..

Druga pogreška koju prodavači rade je premalo nastavka kontakta ili potpuni nedostatak daljnjih kontakata nakon što je prodaja dogovorena..nastavak kontakta nakon prodaje će vam omogučiti to da će te im biti na pameti i da ih možete tražiti preporuke..

Brojni prodavači rade ove pogreške,toliko su fokusirani na traženje sljedećeg kupca i sklapanje sljedeće prodaje da gube trag o prošlim kupcima..bez dobrog nastavka kontakta ti će kupci biti spremniji za prelazak kod drugog prodavača koji će im pokucati na vrata a time i sav potencijalni novi posao koji ste mogli imati odlazi u vjetar,tj. u ruke nekog drugog prodavača

Nema komentara:

Objavi komentar