netmanija

srijeda, 27. listopada 2010.

Greške koje trebamo ispraviti

Nakon što neki posao dobro odradimo budemo nagrađeni,tako je sada došlo vrijeme i da vam ukažem na greške koje radite..što ih prije ispravite,rezultati će se poboljšati,a to ću vam pokazati na praktičnom primjeru..

Kao što možete vidjeti po rezultatima koji se rade uglavnom jedni te isti ljudi su na listi prvih pet..vjerujem da se Danijela koja je osvojila do sada 500,00 kn pita pa dobro što se ovdje dešava..ja sam tek počela sa radom i već uzimam uvjerljivo prvo mjesto i nemam konkurencije..da bi dobili odgovor na ovo pitanje prvo morate shvatiti nekoliko bitnih stvari koje su dovele do ovakve situacije..

Posao koji radimo trebao bi biti posao multipliciranja..naravno da krećemo prvo od mene..ja,kao solo igrač,sam prošao od direktne prodaje te njenih pluseva i minusa..nakon toga sam počeo raditi tim ljudi..počeo sam prenositi svoje iskustvo s terena njima jer su i oni htjeli znati kako sam ja došao do tih rezultata..znači,kopirali su od mene ono što smo zajedno mislili da je dobro a također sam im rekao loše strane i zaključili smo da neke stvari ne trebaju raditi..

I sve je to super kad radiš s malim brojem ljudi..no nakon nekog vremena,u tim ti dođu ljudi koje ne poznaš i ja s njima nemam onaj kontakt koji bi htio imati..ja ne želim nikoga maltretirati i daviti ali ako vidim da se baviš prodajom,ako vidim da ti to ide,onda smatram da bi trebao slijediti i neka pravila..ne zbog mene,nego zbog svog budućeg tima koji će imati jednog dana htio ti to ili ne..ako vi sada počnete na pogrešan način raditi stvari,tako će ih raditi i vaš tim i nikada nećete naučiti osnove..

Konkretno..Matej je imao nekoliko novih suradnika..splet okolnosti je takav da su ti ljudi došli u naš tim ali on nije više fizički s njima da im može objasniti neke stvari..a i on je novi i nema veliko znanje..

Ja bih vas molio da ako vam je nešto rečeno,napravite to tako,ne zato što sam ja rekao to,nego zato jer zbog određenih razloga je odlučeno da se nešto radi na taj način..u tom trenutku vam možda nije jasno zašto baš tako no sve ima svoje razloge,možete me pitati pa ću vam objasniti..

VIDIM DA NEKI OD VAS OTKRIVAJU TOPLU VODU..

I mislim da je to iz neznanja a ne iz neke loše namjere..zato neću napisati njihovo pravo ime dolje u primjerima..

1. greška na koju morate pripaziti..
Narudžbe se naručuju ČETVRTKOM..
Neki od vas su jednostavno shvatili da dan naručivanja nije bitan,pa su oni počeli naručivati kad njima odgovara..

1.situacija-dobio sam informaciju da Stanko nije naručivao robu nego je čekao da skupi određenu količinu narudžbe(koju je sam sebi zadao)..ako ti smatraš da je to dobar način,ja osobno se s tim ne slažem..

Prije nego nastavim komentirati želim da imate ovo napismeno..u ovom poslu ne postoje šefovi,nitko nikada vam nema pravo reći zašto nisi ništa radio,zašto si tako malo ovaj mjesec radio,zašto si radio na ovaj ili onaj način..no kako ste dio mog tima,osobe koje izraze želju da nešto nauče ja ću ih probati naučiti tj. prenjet ću vam svoja iskustva..no s druge strane isto tako neću dozvoliti da ako vi nemate interesa mene slušati jer ste neozbiljni ili vam je svejedno,neću vam dozvoliti da uništavate rad ostalih ljudi u timu..na vama je da radite kako želite,no jednostavno tada bez moje podrške..

Da nastavim sa 1. situacijom..Stanko naravno nije shvaćao da ta odluka koju je donio baš i nije dobra..prvenstveno za njega a onda i za ostale kupce..kako je tek počeo sa radom ja se nisam htio previše nametati,pa sam objasnio njegovom sponzoru da mu ukaže da to što radi nije dobro za njega..evo zašto..njegovi prvi kupci su čekali skoro 20 dana na svoju narudžbu..to za mene nije poslovno..stvarno nemate potrebe skupljati narudžbe,kad vas poštarina košta kao zarada od jednog parfema..stavite sebe u tu situaciju da vi čekate 20 dana na dostavu,da li bi i drugi puta naručili od te iste osobe..vjerujte ovo nije prvi puta da se srećem sa ovakvim primjerom..dosta mojih osobnih kupaca je prešlo kod mene jer im njihov stari dobavljač nije donosio na vrijeme..
Ovo je prvi razlog zašto konkretan dan za naručivanje..evo vam sad i drugi primjer..imamo 2 nove suradnice Ana i Sanja(dobre prijateljice)..rade dosta osobne prodaje i zadovoljne su zaradom..prije 2 tjedna Ana naruči u utorak a Sanja u četvrtak..da su zajedno naručile prva ušteda bi im bila cca 50 kn ptt-a..no kako bi imale preko 30 parfema,firma bi im platila ptt..znači da su bacile svaka po 50 kn taj tjedan..kako se čujem samo s jednom od njih ukažem joj na to..kad gledam prošli tjedan i vidim ponovo istu situaciju..pa me sad zanima da li vas dvije niste u tako dobrim odnosima da radite zajedničku narudžbu ili vam je zanimljivo davati svaki tjedan po 50 kn svaka za poštarinu..

2. stvar koju vam želim reći da od Gorana svi primate mailove sa novostima..ako netko slučajno ne prima neka mi javi tako da i to riješimo..
Ne možete si dozvolite da nemate letaka..ljudi shvatite da su letci i testeri vaš alat za uspjeh..ako ih nemate i nitko vam ih ne može poslati jer su recimo na štampanju,Goran vam je lijepo objasnio da na DROPBOXU imate sve materijale,sve akcije,pa skinite si to i iskopirajte negdje..bez testera i letaka je jednostavno nemoguće raditi..

3. situacija koju želim podijeliti s vama mi se desila prije cca 2 tjedna..imam suradnika koji je u timu nekih godinu dana..kao i svi drugi prvih 2-3 mjeseca je radio i zaradio..no onda si je našao neke druge životne prioritete..u međuvremenu,dok je radio,stvarno sam dosta vremena posvetio njemu i njegovim suradnicima..no tip je osobe koja je nedorečena,znači meni govori da mu je ova priča super da će on napraviti ovo ili ono..no ništa od toga što je pričao nije ostvario..ja osobno s tim nemam nikakav problem..njegov život,njegove priče..on je imao pauzu od nekoliko mjeseci i sada je opet imao malu narudžbu..kada sam se čuo s njim rekao je da opet kreće..i opet sam mu dao podršku..uglavnom,napravio je i na fejsu neku stranicu i tako,dečko se trudi..na toj stranici je imao nekoliko pravopisnih te drugih grešaka,pošaljem mu poruku da to ispravi i ni mu ni be od njega od tog dana..naravno da je u međuvremenu bio na fejsu..bez obzira šta je mlad i srednjoškolac,to mu ne daje za pravo da obaveze koje je sam sebi nametnuo ne ispunjava..ima tim od 10 ljudi i ne brine se o njima..kako će se i brinuti kada se sam ne brine o sebi..bit ove priče mi nije ni najmanje da nekoga ocrnim..uostalom ovdje nitko prema meni ili firmi nema nikakvih obaveza..no isto tako ne možeš onda očekivati od mene da ja sve radim za tebe,dajem ti podršku,upravljam tvojim timom ,dajem im inf. koje im ti trebaš dati..morate odlučiti i reći da li želite biti korisnik proizvoda ili od ovog posla želite i nešto više..

Jeste li ikada čuli za Paretovo načelo?
Vilfredo Pareto je bio ekonomist.On je skužio da 20% ljudi (bogataša) ima 80% bogatstva.Kao i sva "pravila" i ovo se rastegnulo na sva moguća područja ljudskog djelovanja pa tako imamo da 20% vaših kupaca predstavlja 80% vaših prihoda, 20% vašeg vremena donosi 80% novaca itd.

Kakve veze ima paretovo načelo s nama?
Velike veze,recimo da od 60 ljudi iz tima 12 ljudi radi 80% prometa..i to se dokazuje iz mjeseca u mjesec..poanta je da ću ja radniti sa tim ljudima koji iskazuju želju za radom,a neću svoje vrijeme i energiju gubiti na nekoga kome daješ informacije a on ti se ne udostoji odgovoriti na poruku ili komentar..

Ovaj blog je isključivo rađen sa ciljem da osobe koje žele na bilo koji način sudjelovati u radu tima imaju na jednom mjestu neke tekstove,informacije..

Tim nam se povečava iz mjeseca u mjesec,no kako vidim to nas dovodi i do igre pokvarenog telefona..a taj dio mi se ne sviđa..ne želim gubiti svoje vrijeme na pisanje ili objašnjavanje uživo a onda osoba kojoj ste vi dali te iste inf. u stvari dobije druge inf. ili djeluje na drugi način..svi smo ovdje da se dogovorimo o našem zajedničkom radu,ako netko ima neku ideju neka ju presloži ali ne želim više da se dešava da narudžba iz istog grada ide u 2 različita dana,nevezano jedna s drugom..ako ne želite surađivati s ostatkom tima to mi recite da znam na koji način želite raditi..

Iz tog razloga mjenjamo uvjete ove igre..želim znati tko je primio koju inf. a tko ne,i da li ste vi krivi što vaš suradnik radi na pogrešan način..ne želim se više igrati pokvarenog telefona..stoga vas lijepo molim da ispod svakog posta kojeg ste pročitali ostavite samo svoje ime ili nick tako da ja mogu znati tko je od vas primio inf. koju sam postavio..i dalje nemate nikakve obaveze,ovo je samo meni pokazatelj da li želite biti u onih 20% ljudi koji rade 80% prometa ili ne..to konkretno znači da želite da se s vama radi i na taj način znam kome trebam posvetiti svoje vrijeme..što vas je manje to meni više odgovara jer će se tada isprofilirati 2-3 osobe koje žele uspjeti u ovom poslu..kada s njima odradim ono što trebam,znat ću da su ti ljudi naučili posao i oni će moći samostalno raditi..mislim da je bolje raditi sa 2-3 osobe nego sa 20 u isto vrijeme..

NEMOJTE ZABORAVITI U KOMENTAR OSTAVITI SVOJE IME

2 komentara:

  1. motivirajuće.. naravno, za onoga tko sebe vidi u cijeloj ovoj priči..


    www.svijetparfema.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pročitano.Slažem se s tobom.Čujemo se. Dorijana

    OdgovoriIzbriši