netmanija

petak, 18. ožujka 2011.

2. dio

Najmočnije trgovačko carstvo tog vremena više nije postojalo..Erazmo je poslao poruku svom gospodaru da je skladište ispražnjeno i da bazari više ne nose ponosan Hafidov stijeg..

Dva prijatelja su se počela penjati stubama koje su vodile do prostorije u kupoli palače..Erazmo je bojažljivo ušao u prostoriju u koju više od 3 desetljeća nikome nije bio dopušten pristup..

U prostoriji nije bilo ničeg osim male škrinje..

U sanduku nije bilo ničeg osim svitaka..kožnih svitaka..

-da je ova soba do vrha puna dijamantima,njezina vrijednost ne bi nadmašila to što tovoje oči vide u ovoj jednostavnoj drvenoj kutiji..sav uspjeh,sreću,ljubav,unutrašnji mir i bogatstvo koje sam uđivao u izravnoj su vezi sa sadržajem ovih svitaka..dug prema njima i mudrom čovjeku koji mi ih je povjerio na skrb nikada se ne mogu otplatiti..
-je li to tajna koju si spomenuo..je li ova škrinja na neki način povezana s obečanjem koje moraš ispuniti

-odgovor na oba tvoja pitanja je "da"

-što je napisano u tim svitcima da je njihova vrijednost veća od vrijednosti dijamanata
-svaki svitak sadrži načelo,zakon ili temeljnu istinu,pisane jedinstvenim stilom da pomognu čitatelju razumjeti značenje..da bi postao majstor u umijeću prodaje,čovjek mora učiti i uvježbavati tajnu svakog svitka..kada ovlada ovim načelima,čovjek ima moć da zgrne sve bogatstvo koje želi

-svaki svitak je označen brojem da bi se čitalo određenim slijedom..prvi svitak sadrži tajnu koja je povjerena samo šačici mudraca tijekom povijesti..prvi svitak,zapravo poučava najučinkovitijem načinu za učenje onoga što je napisamo na ostalima..

-zvuči kako zadatak koji svatko može savladati
-je,uz uvjet da je čovjek spreman platiti cijenu u vremenu i koncentraciji potrebnima da svako načelo postane dijelom osobnosti..dok svako načelo ne postane navika življenja

-oprosti mi gospodaru,ali zbog čega nisi podijelio ova načela s ostalima,napose s onima koji su dugo bili zaposleni kod tebe..oduvijek si u svemu pokazivao velikodušnost,kako to da svi koji su prodavali za tebe nisu imali mogučnost pročitati te mudre riječi pa se i sami obogatiti..u najmanju ruku s tako dragocjenim znanjem svi bi bili bolji prodavači roba..kako to da si tolike godine držao ta načela samo za sebe
-nisam imao izbora..prije mnogo godina kad su mi ovi svici povjereni na čuvanje,morao sam dati obečanje da ću njihov sadržaj podijeliti samo s jednom osobom..naređeno mi je da primjenjujem načela svitaka na vlastiti život dok se jednog dana ne pojavi netko kome su pomoć i poduka sadržane u ovim svitcima mnogo potrebnije nego meni kad sam bio mlad..rečeno mi je da ću po nekom znaku prepoznati osobu kojoj trebam predati svitke makar je moguće da ta osoba neće ni znati da ih traži..

-strpljivo sam čekao i kroz to vrijeme primjenjivao načela..zahvaljujuči njima sam postao največi trgovac na svijetu

Nema komentara:

Objavi komentar