netmanija

ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

7. NOVI ČLAN TIMA -Da li i vi zbog neznanja i straha propuštate prilike?

U 6. NOVI ČLAN TIMA upoznali smo se sa terminima MLM,direktna prodaja i piramidalni sistemi..

Ovo su jako bitne teme za sve naše članove tima i potencijalne buduće članove te potrošače..

Većini ljudi kada spomenemo MLM diže se kosa na glavi..mnogi imaju averzije i predrasude..uglavnom one nastaju iz neznanja i straha..poznato je da zbog straha propuštamo velike prilike u životu..

Ukratko bih vam želio ponoviti neke činjenice da utvrdimo gradivo..

Mrežni marketing je oblik prodaje koji se odvija van prodavaonica..zasniva se na neposrednom kontaktu s kupcem što skračuje  put proizvoda do njegovog krajnjeg korisnika..distributer može svojim klijentima ponuditi proizvode po izuzetno atraktivnim cijenama..


Ideja o MLM-u je rođena u USA i postala je danas najbrži i najjednostavniji način poslovanja kako za kompanije tako i za članove..čak 80% kompanija u USA posluje po principu mrežnog marketinga..

Mrežni marketing je način distribucije proizvoda i širenja informacija,način reklamiranja..to je način povezivanja kompanije i kupca preko jednog jedinog posrednika..da,to ste VI..na taj način kompanije smanjuju svoje suvišne troškove i veliki dio zarade dodjeljuju svojim partnerima - članovima..glavna prednost ovakvih sustava je što član može biti nagrađen i što može razvijati vlastiti biznis..međunarodni biznis..

U Europi se trenutno odvija oko 3% svih poslovanja preko mrežnog marketinga..budučnost ove privredne grane je izuzetna jer se na taj način jačaju kompanije i gradi se financijska nezavisnost samih članova..

Koje su razlike između klasične trgovine i mrežnog marketinga?

KLASIČNA TRGOVINA
- veliki broj posrednika
- velika ulaganja unaprijed
- mali broj zaposlenika koji mnogo rade za male plaće u odnosu na prihode koje firma zarađuje
- visoke cijene proizvoda za krajnje korisnike

MREŽNI MARKETING
- jedini posrednici su sami potrošači
- nema ulaganja unaprijed (ili su vrlo mala)
- veliki broj potrošača,partnera (mreža) koji rade za visoke prihode
- niske cijene proizvoda za krajnjeg potrošača

Nema komentara:

Objavi komentar