netmanija

petak, 18. ožujka 2011.

Ako nemate šta pametnije raditi,pridružite mi se na ovom putu,možda vam se i svidi :)

Želim vam se zahvaliti na izvrsnom druženju večeras..stvarno sam se opako nasmijao..nadam se da ste se i vi dobro proveli i da ste zadovoljni s nagradama..

I tako sam ja krenio na spavanje..ali..hm..postoji jedan fan page koji se zove Mrzim kad ne mogu zaspati zato što razmišljam
http://www.facebook.com/pages/Mrzim-kad-ne-mogu-zaspati-zato-%C5%A1to-razmi%C5%A1ljam/111167635589116
svaki komentar je suvišan :)

O čemu razmišljam?

19.10.2006. godine sam si kupio jednu knjigu..zove se Najveći trgovac na svijetu,napisao Og Mandino..čak sam sam sebi i posvetu napisao..

Na svijetu postoje ljudi koji
                 pokreću događaje
Na svijetu postoje ljudi koji
                 promatraju događaje
A postoje i ljudi koji se čude
                 onome što se dogodilo

                             Dražen Jandrok

Često sam se vodio kroz život nekim principima..kad nešto zabrijem,uglavnom to i izrealiziram..na ovakav ili onakav način..nekad mi treba duže,nekad kraće vremena..

No mnoga moja zabrijavanja još nisu izrealizirana..za neka nisam dovoljno jak..neke nisam ni započeo..recimo,godinama pokušavam prestati pušiti..da..pokušavam..očito nisam dovoljno jako odlučio,pa se uglavnom patim..ali znam..znam da ću prestati..slijedio sam mnogo načela..neka više,neka manje uspješno..no iz svih njih sam imao izvrsnu pouku..kažu da je to životna škola..

Jedno od načela koje još nisam započeo je iz gore navedene knjige..pročitao sam ju cca 10-15 puta,no evo sada nakon 4 i po godine,odlučio sam primjeniti ovo u praksi..ajmo reći da od svoje 13. godine vodim neke vrste dnevnika,zabilješki,sječanja..naravno sa popriličnim pauzama..imao sam i 2 bloga jer mi je tako bilo zanimljivije..fan page je svojevrsna modernizirana inačica bloga..ljudi te počnu pratiti,ako im se ne sviđa ono što im nudiš,ladno naprave unlike..

Po meni,sve vrste javnog izražavanja mišljenja širim masama su neki dnevnici..na neki način i ego tripovi..no uglavnom služe da bi nekom dao neku informaciju za koju smatraš da bi drugi voljeli znati i na osnovu pračenosti ljudi ili ovdje na fejsu lajkanja vidiš da li je taj projekat imao uspjeha ili ne..s druge strane,u principu mi i nije toliko bitno koliko ljudi će kliknuti taj famozni lajk ili iskomentirati neki post..to je jednostavno moj način odrastanja i školovanja..svakim postom,svakom izrečenom rečenicom,ja rastem ili padam sam prema sebi..ispunjavam ili ne ispunjavam svoje ciljeve..

Idući cilj mi je ovaj projekat..tko me bude pratio,vidjet će i sam koliko je uspješan..ako vam se svidi,pridružite mi se :)

CILJ: Slijediti pravila i načela napisana u knjizi Og Mandina "Najveći trgovac na svijetu"

Početni dio knjige ću skratiti i pisati samo bitne detalje za pračenje priče..

Krečem u nove radne pohode :)

Nema komentara:

Objavi komentar