netmanija

srijeda, 22. rujna 2010.

2. Nerazlikovanje od konkurencije

                         12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Što vas čini različitim od svakog drugog prodavača u vašoj gospodarskoj grani?Kako će vas potencijalni kupci upamtiti?Da li ćete se izmješati sa svim drugim prodavačima a time i pasti u zaborav?

Većina prodavača nikad ne pomisli da bi se trebali razlikovati,jednostavno žele biti dobri ili samo prosječni prodavači.Veliki broj prodavača govori o tome koliko dugo postoji njihovo poduzeće,kako imaju kvalitetnu uslugu i konkurentske cijene.Sva poduzeća zvuće isto,pa kako će onda potencijalni kupac donijeti odluku koga odabrati.

Ukoliko im ne pokažete kako ste drugačiji,vrlo je vjerovatno kako će poduzeće s najnižom cijenom dobiti posao.

Biti drugačiji,poseban,jedinstven u očima vaših kupaca,temelj je vašeg uspjeha.U današnje doba morate imati nešto više od same prednosti nad konkurencijom.Moraju vas vidjeti kao jedino održivo rješenje,jedinu strategiju ili priliku za rješavanje problema koje vaše tržište pokušava riješiti.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

Nema komentara:

Objavi komentar