netmanija

subota, 18. rujna 2010.

CROSSLINE

Moram vam reći da sam danas jako tužan i žalostan..

Na fejsu su mi prijatelji i neki ljudi koji nisu u mom timu..pa naravno,tisuće njih :)
i na jedan moj post mi lik nešto dobaci(a nikad prije nismo razgovarali)  i ja njemu vratim..i tu se ukljući treći (njegov igrač) i nešto me počne tlačiti kako je on to učio na edukacijama,lalala..

I najmanji je problem ako sam nešto loše napravio iz neznanja..ti možda i jesi u pravu..no,sorry lega ali za ovaj posao koji ja i ti radimo BONTON je ključna riječ..to te trebaju naučiti na edukacijama..

Dečki o kojima govorim se reklamiraju po internetu kao vrlo uspješan tim..za mene je ona osoba uspješna,koja svoj uspjeh dijeli sa drugima,jer u konačnici njen uspjeh je tim veći..

Gdje je problem?

U bahatosti..igrom slučaja sam prije godinu dana bio u kontaktu s njihovim sponzorima..i ja vam ne mogu opisati tu količinu bahatosti i arogancije..

Ako te netko nešto pita,a pita te iz neznanja,onda mu kao čovjek lijepo objasni..i nije bitno jesam li ja u tvom timu ili ne..opća kultura..pa zar mi ne radimo za istu firmu?zar mi nije krajnji cilj raditi za firmu za koje zna i malo dijete..ja tebi radim reklamu,ti ju radiš meni..i svi sretni i zadovoljni..jer je u tvom timu tisuće zadovoljnih korisnika..napominjem "zadovoljnih"..

CROSSLINE

Jaka stvar..nevjerovatno mi je koliko nečiji ego može biti jak..ako ti borba protiv svih crossline-ova ovog svijeta pričinjava zadovoljstvo,onda svaka čast..ti si jači i od Supermana..

A gle sad situaciju..zamisli da ja ne znam tko je moj sponzor(a takvih ima na tisuće u Hrvatskoj)..mislim onaj pravi sponzor ili drugačije rečeno team leader or line up..a ja tražim informacije,tražim na netu..tražim učitelja..i onda mi se ti tako bahato postaviš kao "pazi ovog debila e sad ću ja njemu, pokazati šta sam ja naučio jučer u školi"

Zar bi ja s tobom trebao surađivati nakon toga?

Ma čak ne mora biti ni vezano za firmu..nego ono kao čovjek s čovjekom..brate možeš proći 100 seminara 3 faxa završiti..no fali ti ono..da bi bio ono..

Cijelu situaciju možete vidjeti na

http://www.facebook.com/parfemi.galerijaslika?v=wall&story_fbid=109786699080455&fbb=rb4c70b03#!/parfemi.galerijaslika?v=wall&story_fbid=109786699080455&ref=notif&notif_t=share_comment&fbb=r07a5d4e3

1 komentar:

  1. žalosno je što onda na kraju te osobe izbrišu svoje "pametne komentare".. :(

    OdgovoriIzbriši