netmanija

ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Ja i moja zabrijavanja

Danas smo na blogu imali posjet s Trinidada..prijateljica s fejsa,Kizzy..i vodili smo stvarno zanimljiv razgovor...vidim da se fm-ovci u svijetu vole družiti na kućnim druženjima ili u nekim malim dvoranicama..rade mali "parfemi party"..i baš s Kizzy komentiram kako je ovo idealan posao za žene..to im je idealna prilika za druženje i izmjenjivanje mišljenja..tema parfemi je svim ženama opsesija..kad tu temu spojite s tim da im sadržaj donosi novce a one i dalje imaju vremena za druženje i korisno ispunjavanje dana..e to je onda posao..

Zašto mi je to zanimljivo?

U mom timu su uglavnom muški započeli aktivniju priču s FM-om..i vidim da imamo totalno drugačije poglede na cijelu ovu priču..a ustvari krajnji cilj je isti..i meni je to tako dobra kombinacija..

Nedavno nam se u tim priključila Ivana koja je napravila izvrstan rezultat..izgleda da voli parfeme a očito i njene prijateljice..i..stvarno bih volio čuti kako je ona to napravila..zanima me,da li su osobe koje su kupile bile zadovoljne sa svojom kupovinom..jer u konačnici je to najbitnije..kada imamo krug zadovoljnih potošača..to nam govori da smo na dobrom putu,jer cijeli tim je imao extra rezultate..svaka čast..

E sad,mislim da je u cijeloj ovoj priči,najbitnija ova stvar..

Team..

Netko može reći da ja zarađujem na osnovu svog tima...netko to može protumačiti i kao da ja živim na osnovu tuđeg rada..fenomenalno je to,što sve to osobe koje su pridonijele mom rezultatu,su ustvari izuzetno zadovoljni sa svojim rezultatima..i oni to kažu svojim prijateljima a i ovi su extra zadovoljni..i odjedanput vam se tim počne povečavati a vi samo gledate na ekranu nova imena..i svako malo se pojavi netko novi i uleti sa extra rezultatom..

Kad pogledaš da su ljudi koji rade s tobom zadovoljni..kad im to čini neko zadovoljstvo..nije bitno jel to materijalno ili neko drugo..ljudi su zadovoljni..i to me čini izuzetno ponosnim što nisam promašio firmu s kojom ću surađivati..

Ja želim dugoročnu suradnju s FM-om jer je ta suradnja izvanredna..plačen sam koliko odradim..to ovisi o meni..ali kad te netko plati samo zato što si svom prijatelju pokazao parfeme koji i tako i onako kupuje i koristi parfeme..e to baš niste doživjeli tako često zar ne?

Danas su jako popularni DM,Kozmo..i vi hoćete kupiti D&G Light Blue..i odete tamo negdje i kupite ga za 300 kn,edt,25 ml..i oni vam daju popust na njihovu karticu od 6 kn..vau..
I onda ti nakon kupovine dođe kolegica koja ti pokaže testere..i ti nađeš 103 kn,30 ml,i na to sve još možeš dobiti popust od 30-50%..i pazi,nekad ga možeš dobiti za 36 kn..ma neke lude akcije..a znaš zašto imaju takve lude akcije..pa zato jer nisu u fensi bočicama..zato jer na njoj nema potpisa..halo..dođe ti da se propucaš..

Korisnik sam parfema cca 15 g..i to isključivo originala..ne zato što su oni originali nego zato što su u tom segmentu koji ja želim najbolji..i super mi je kad mi netko iskontrira sad da su ovo neke kopije i te priče..a nema pojma o čemu se radi..super mi je zato jer sam ja zadovoljan sa svojim izbrom,jer on i dalje izbrijava briju o kopiji i originalu..a u cijelom svijetu ovaj posao radi pola milijuna ljudi..proda se milijun bočica parfema mjesečno..i sad svi budale a ti pametan..a ja zadovoljan..a ljudi u mom timu zadovoljni..a on i dalje brije..a mi se i dalje družimo,zabavljamo..čak smo svi i neke novce zaradili..ideš

Nema komentara:

Objavi komentar