netmanija

nedjelja, 19. rujna 2010.

Što bogate čini bogatima?

..15 godina..vrlo frustriran u školi..htio sam učiti i biti bogat,ali umjesto da učim predmete kao što su "Novac" i "Kako postati milijunaš",na satu prirode smo učili o žabama..pitao sam se kako će me poznavanje žaba učiniti bogatim..

..upitao sam bogatog oca zašto nas u školi ne uče o novcu..

"Zašto me to pitaš?"

"Pa,dosadno mi je u školi..ne vidim vezu između onoga što učimo u školi i stvarnog svijeta..samo želim naučiti kako postati bogat..kako će mi seciranje žaba pomoći da kupim novi auto?Kad bi mi nastavnik odgovorio na to pitanje,secirao bih tisuće žaba"

"Što ti kažu kad ih pitaš o vezi između  mrtvih žaba i novca?"

"Kažu da moraš dobiti dobre ocjene kako bi pronašao siguran posao"

"Pa,to je ono što većina ljudi želi,većina ljudi ide u školu kak bi pčronašli posao i nekakvu financijsku sigurnost"

"Ali ja ne želim biti zaposlenik i raditi za nekog drugog..ne želim provesti život tako da mi netko drugi govori koliko novca mogu zaraditi,kada mogu raditi ili se odmarati..želim biti slobodan..želim biti bogat..zato ne želim posao"

Za one koji nisu čitali knjigu Bogati otac,siromašni otac reći ću da je bogati otac bio otac mog najboljeg prijatelja..iako nije imao formalno obrazovanje,postao je jedan od najbogatijih ljudi u državi Havaji..moj siromašni,pravi otac bio je vrlo obrazovan,visoko plaćen državni službenik..bez obzira koliko zarađivao,krajem svakog mjeseca bio je bez prebijene pare i na kraju života je umro siromašan..

Jedan od razloga zašto sam počeo učiti kod svog bogatog oca je bio taj što u školi nisam dobio obrazovanje koje sam htio..u dobi od 15 godina,htio sam znati kako biti bogat,a ne kako biti zaposlenik koji radi za bogate..

Nakon što sam vidio da se moji majka i otac stalno prepiru oko novca,počeo sam tražiti bogatu odraslu osobu koja me može podučiti o novcu..od svog bogatog oca sam učio od svoje 9 do 38 godine..tražio sam obrazovanje za sebe..to je bila moja "poslovna škola",poslovna škola za stvarni život..zahvaljujući toj obuci u mirovinu sam pošao u dobi od 47 godina..

Razlika između savjeta mog bogatog i mog siromašnog oca bila je jednostavna..

Moj siromašni otac uvijek je govorio:"Idi u školu i dobro uči,tako da možeš pronaći dobar posao s benificijama"

Savjet mog bogatog oca je bio:

"Ako želiš biti bogat,moraš biti vlasnik biznisa ili investitor"

Moj problem je bio u tome što me škola nije naučila da budem vlasnik biznisa ili investitor..


Robert T. Kiyosaki "Za ljude koji vole pomagati drugima"

Nema komentara:

Objavi komentar