netmanija

nedjelja, 26. rujna 2010.

Zašto FM?

FM GROUP sa sjedištem u Poljskoj bavi se distribucijom parfema od 2004..svoje poslovanje bazira na dugoročnoj tradiciji proizvodnje parfema tvrtke Perfand..ideja o stvaranju ekskluzivne linije kozmetičkih proizvoda je rođena prilikom jednogodišnjeg boravka u  Australiji gospodina Artura Travinskog..po povratku u Poljsku,ideja je izrealizirana..on je uzeo u obzir više opcija za distribuciju proizvoda..sve je počelo u rujnu 2004,nakon godinu dana zbog velikog interesa javnosti otvorena su predstavništva u Češkoj,Slovačkoj,Austriji,UK..u ovom trenutku imamo predstavništva u preko 60 zemalja,uključujući skoro cijelu Europu,Australiju,USA,Africa..

• velika ponuda različitih mirisa

• klasična i luksuzna kolekcija

• visoki postotak mirisne esencije (ženski 20%, muški 16%)

• dugotrajan i kvalitetan miris


Veliki broj zadovoljnih kupaca širom svijeta

FM Group svoje proizvode plasira u jedinstvenom pakiranju pod nazivom Federico Mahora, za razliku od najpoznatijih svjetskih kuća parfema, koje zadržavaju pravo korištenja imena i dizajna svojih proizvoda.


FM Group je firma koja je sklopila ugovor s njemačkom tvrtkom DROM Fragrances International koja je u ovoj branši najveći svjetski proizvođač koncentrata najpoznatijih mirisa.



DROM

• proizvođač originalnih mirisnih esencija


• pokrivenost 80% svjetskog tržišta

• sjedište u Njemačkoj



Na osnovu certifikata kojeg je ta tvrtka dala FM Group, naši kupci imaju garanciju o porijeklu i vrhunskoj kvaliteti proizvoda.

• Na svijetu ima nekoliko tvrtki koje proizvode parfeme za modne kuće. U vlasništvu modne kuće je ime marke, dizajn, pakovanje, dok mirisna esencija ostaje u vlasništvu tvrtke koja parfem proizvodi. Jedino je FM Group dobila pravo da poznate mirise na taj način stavlja u promet!
  Što to znači?Uzmimo za primjer D&G..oni žele da im tvornica napravi novi parfem..dogovore se koji sastojci i u kojoj količini..tvornica napravi parfem..no vlasnik parfema nisu D&G,nego vlasnik parfema ostaje tvornica..D&G su vlasnici branda,oni odlučuju kakva će biti bočica i pakovanje,odlučuju o reklami..no tvornica i dalje upravlja sa mirisom..

Tržište parfema je jako veliko..svi znate na stotine pakiranja,slika u uzoraka bočica..relamne kampanje koje se vode posredstvom medija su sve razrađenije..velik novac se troši na razne promocije brendova..i baš zato vi plačate visoku cijenu za vaš omiljeni parfem..na cijenu parfema utječe i mjesto gdje se prodaja obavlja,a uglavnom su to ekskluzivne parfumerije i kozmetički odjeli koji su uglavom jako lijepo uređeni..lijepe hostese koje vam nude parfeme i pomažu pri kupovini,također netko treba platiti..sve to ulazi u cijenu parfema..



♥ Kako je moguća iznimno povoljna cijena?

Od ukupne cijene parfema, cijena mirisa iznosi samo cca 5%,..ako parfem u parfumeriji platite 500 kn,sama cijena mirisa je cca 25 kn..ostalih 475 kn,odlazi na marketig,pakovanje,logistiku,reklamu..kako FM nema takvih troškova to je razlog zašto možete svoje omiljene parfeme kupiti po tako povoljnoj cijeni..


FM parfemi nalaze se u uniformiranom pakovanju (čime je trošak pakovanja sveden na minimum), jedan kod na kutiji određuje koji je miris unutra. Esencija i proizvodna tehnologija su ORIGINALNI!


Važno je znati da se u slučaju kvalitetnih parfema koncentracija mirisa kreće između 15 i 20%, što ovisi od proizvođača i uvoznika. U slučaju imitacija slabe kvalitete, kakve se mogu nabaviti na tržištu, taj broj doseže jedva 3-5%. Zato se može dogoditi da se 2-3 sata nakon nanošenja miris više ne osjeti.


Prozvodi Federica Mahore imaju koncentraciju mirisa 20%. To i službeno jamči stručna potvrda izdana 24. ožujka 2005. godine.

Tvrtka garantira 18 sati mirisa.



SVE ŠTO TREBATE ZNATI !



Esencije koje se nalaze u svjetskim brendovima kao što su Hugo Boss, Chanel, Calvin Klein i drugi, nalaze se i u našim parfemima. Zašto onda original košta 300 kn i više, a naši parfemi 100 kn? Zato što kod originala plaćate marku, ime, bočicu, cijena je veća jer se proizvod reklamira, ide u veleprodaju, parfumerije i sve to utječe na cijenu. Kod nas kupujete taj isti parfem, no ne plaćate sve te stvari koje su Vam nebitne, plaćate ono što Vam treba, a to je miris, parfem.


NAJČEŠĆA PITANJA !!!! OBRATITE POZORNOST !






JESU LI PARFEMI KOPIJE I JESU LI TO ZBILJA PARFEMI ILI JE TO SAMO VARKA ?



Naši parfemi imaju certifikat od firme DROM koja je proizvođač poznatih mirisnih esencija sa stogodišnjom tradicijom. U muškim se parfemima nalazi 16% mirisnih esencija, a u ženskim 20%, a ne kao u kolonjskim vodama ili toaletnim vodicama, gdje taj postotak ide do mizernih 8%. Naši parfemi su po svom mirisu 95-100% slični originalu te po svom trajanju jednaki originalu.





ZAŠTO BIH JA UOPĆE KUPIO VAŠ PARFEM ?


Zato što kupci dobivaju kvalitetu koju očekuju po puno povoljnijoj cijeni,samo zato što ne dolazi u originalnom pakiranju..izvorno su proizvođaći parfema ciljali na bogatije slojeve..prodajom mirisnog ulja,njihovi parfemi postali su pristupačni svima..tako sve više ljudi počinje upotrebljavati parfeme,istina,ne u originalnom pakiranju,ali očekivane kvalitete..

Samo još jedno pitanje za vas za kraj..Zar stvarno mislite da Boss,D&G te ostali nemaju koristi od firme kao što je FM?..uvijek će biti ljudi koji za svoje novce žele dobiti više(ista kvaliteta,isti proizvod,drugo pakiranje),a uvijek će biti i onih koji iz bilo kojeg razloga žele nazovimo "original"..

Iskoristite priliku,isprobajte parfeme,pa zatim odlučite..

Nema komentara:

Objavi komentar