netmanija

četvrtak, 23. rujna 2010.

6. Postavljanje krivih pitanja ili nepostavljanje ikakvih pitanja

                 12 GREŠAKA KOJE RADE PRODAVAČI I KAKO IH ISPRAVITI

Večina prodavača postavlja pitanja koja štete odnosu s kupcem.Drugi misle da znaju sve odgovore i pokušavaju zabljesnuti kupca sa svojim prezentacijskim vještinama.Neki prodavači nikad ne dođu do stvarnog problema i ne otkriju okidač koji bi motivirao kupca na kupnju,te su frustrirani kada čuju uvijek isti prigovor-previsoka cijena.

Ustvari nisu pokazali kupcu kako se razlikuju od konkurencije,nisu se potrudili otkriti kupčeve želje i potrebe,te zašto je njihov proizvod vrijedan plačanja više cijene.

Postavljanjem pitanja i stvarnim slušanjem odgovora,
pokazat ćete kupcu da vam je stalo do njih te će te znati kako im pomoći.

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

Nema komentara:

Objavi komentar