netmanija

nedjelja, 26. rujna 2010.

9. Biti nepripremljen-bez sustavnog pristupa prodaji

Velik broj prodavača prodaje uvijek na isti način..dođu na sastanak,malo popričaju s kupcem,pitaju par pitanja te započnu sa svojom prezentacijom i pričom o njihovim proizvodima i uslugama..

Prodaja je proces..postoje određeni koraci koje morate učiniti kako bi došli do cilja,što je dakako sama prodaja proizvoda..preskočite li neki od koraka,učinit ćete cijeli proces kompliciranijim..

Velik broj prodavača jednostavno ne želi uložiti trud u pripremu za svaki korak u prodaji..radije bi se samo pojavioli na sastanku i vidjeli kako će teći razgovor,a nakon sastanka se pitali zašto se dešava to da vrlo često izlaze iz kupčeva ureda razočarani i bez narudžbe..

Pripremajuči se za svaki korak u prodajnom procesu i uvježbavanjem sve dok ne postane dio vas,steći ćete prednost u odnosu na konkurenciju..samo mali broj prodavača odvoji svoje vrijeme za poboljšavanje sebe i svojih vještina kako bi bili stvarno uspješni u prodaji..oni prodavači koji rade na sebi sklapaju više poslova i u konačnici imaju više vremena i novaca za sebe..

Alen Majer
Poslovni savjetnik brojevi 44/45 i 46

Nema komentara:

Objavi komentar